Vita hem del 6
Vi är ute efter ett runt bord, men det verkar helt omöjligt att få tag i..
Ser fram emot bild på ditt bord!
Har ni sett att inreda.com har 15% rabatt på julgrejor idag?
www.inreda.com/
usch, just nu mår jag inget vidare -har en stor knut i magen.
Måste bara få skriva av mig (hoppas att det är OK)
Vi var på julbord med jobbet igår (jättetrevligt) och sedan hade vi lite trevligt i baren på Hotell Anglais -så långt allt väl.
Ca kvart över ett insåg jag mina begränsningar och det var dags att åka hem -det fick bli taxi. En manlig kollega går också ut och därutanför frågar han om han kan åka med mig hem (jag uppfattar det som ett skämt) och svarar att vi ses imorgon.
MEN han har inte dykt upp.
Till saken hör att han bor i Uppsala och skulle sova hos en vän här i Stockholm, men INGEN har sett honom och nu görs en polisanmälan. Det känns jättejobbigt, för någonstans känns det ju som att något riktigt hemskt har hänt
Nä, ingen har sett honom, ingen har hört något.
Försovit sig tror vi inte längre på då klockan nu är så mycket och han gick från krogen vid 1-tiden och han var i stort sett nykter.
Föräldrarna skall nu ringa runt till sjukhusen och jag bara skakar och vibrerar. Vet inte om jag upplever det "extra hemskt" eftersom ju jag var den som såg honom senast..
Hej alla och tack för era goa kommentarer!
Kollegan har nu dykt upp -gudskelov. Riktigt vad som har hänt vet jag inte, men han mår i alla fall ganska bra, så nu gör jag det med.
Det är otäckt vad mycket man hinner tänka när man är mitt uppe i något sånt här...
ja, det går inte riktigt att beskriva den lättnad jag känner. Kanske mest för att det var jag som såg honom sist.
Min äldste son är sjuk idag, så för hans del blir det inge lussefirande, yngste sonen går "luciatåg" klockan 16 i eftermiddag utomhus. Snacka om att det är ett gäng michelingubbar som lussar