Vita hem del 6
Himmelbit, skynda skynda!
Himmelbit, skynda skynda!
Septmeberpyret,jag håller med din sambo, den är fin som den är. MEN, det beror lite på hurdant det är runtomkring, väldigt fin i vitt också...bra hjälp eller hur?
Karamell, svartvitt!
Alltså det här med minnet, nublu sa till mig att efter 30 går det bara utför, jag som tycker att det är rätt illa nu. Men när jag sitte roch läser tråden så ploppar det upp saker som jag minns, men glömt att kommentera för evigheter sedan.
Kajsa, urfin kudde du sytt, den vita alltså! Glömde att kommentera den trots att jag var på väg att göra det!
Septemberpyret, japp, soffan vit utan tvekan!
Godmorgon!
Superfin shopping Himmelbit!
Hur gick det för er som skulle måla igårkväll?
Lcroft, oj...hoppas du fått blir moster inatt kanske?
Det var så lite så MM, tack själv för den supersnygga asken.
Här hemma händer ganska mycket, trappen är snart färdig, ska slipas en gång till och målas.
Vid öppna spisen fanns ett fult tegelgolv, den är ett minne blott. Jag vet inte riktig vad maken gjort, putsat kanske?
Samma dag som jag pratade med Helena skarp i telefon blev det en himla fart på maken av någon konstig anledning
Ett zinkhus behöver jag också!
mimma, krya på dig lilla gumman! Det är ju så jobbigt att vara sjuk
Du hinner nog bli lite bättre till helgen!
malins,
Jag vet hur det är. Jag hinner inte med speciellt mycket heller med två små hemma.
Denna månaden blir kämpig, kommer att vara ensam mycket då maken fått två stora extrajobb. Väldigt bra ekonomiskt, men inte så bra för en redan trött och snart utsliten Julia. Nåväl, det blir nog bra det!
Jag har en gammal pianopall som jag så gärna skulle vilja slipa och måla, önskar mer ork om kvällarna!
Surfturf, är det utförsäljning imorgon också?
malins, ja exakt. Kvällarna är till för att samla krafter. Nej, det blir inget finbesök alls Illamåendet är så dåligt att hon har svårt med resan tyvärr...
Hade sett framemot det så mycket, nu åker vi hela la familia in till stan istället på lördag och ser på NK:s julskyltning. Hoppas på tindrande barnögon. Vi åker in tidigt tidigt så att man slipper värsta folkruschen, jag är livrädd för rs, magsjuka, förkylning ja rubbet
malins, ja jättetråkigt
Men det blir mysigt att hitta på något hela familjen, inte varje dag det händer...
Enji, hihi, vita! Men jag vet inte, jag har aldrig köpt julstjärnor, vet inte riktigt om jag tycker om dem eller ej...kanske ska ta och prova!
Ja men alla har vi ju ngt vi är bra på! Vårt hus har blivit hans hobby (min också för den delen).