• Peak

Vita hem del 6

förresten måste ju tillägga

NU ÄR HUSET VÅRT! Besiktningen gick toppen och bes. man är min sambos chef så han är verkligen på vår sida Så kul att bara gå runt där bland kala väggar och ändå tänka att här ska vi snart bo - OVERKLIGT!

• Peak
    Mufflon skrev 2007-12-20 20:26:26 följande:
    Åh så skoj!! När blir inflyttningen?
    När sambon blir klar
    Det ser ut såhär nu...
    hemmahoskristin.blogspot.com/
    plus lite till, en halv bardisk och lite lampor och innertak

Men jag hoppas på feb för sambon är bara ledig till 4 feb!
  • Peak
    Mufflon skrev 2007-12-20 20:34:36 följande:
    Nice!! Kommer bli hur fint som helst!!
    tack!
    DÅ kommer jag också ha en FIN blogg (kanske) Och börja prata mer möbler och inredning med er! Nu känns det ju bara meningslöst eftersom vår lägenhet inte är som jag vill ha det framöver!
  • Peak

nån som fraktat möbler? Funderar på om vi kan åka till Gbg när möbelgrossen har nästa utförsäljning, och om man kan låta ngt företag hämta möblerna och köra till Örebro, kostar det en förmögenhet?? Någon som vet?

• Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-21 09:55:46 följande:
    De kanske har någon som de samarbetar med, men när jag försökte hitta nån som kunde köra junosängen från Gbg, skulle det kosta minst 2000:-... Ring och hör med flyytfirmor också!
    just det, det kan man ju göra. Ska kolla lite! Tack!
    Herregud Lowe sover än!!
  • Peak

Har ni som är med på julklappsbytet fått era paket??
    Inte jag Dumma post! Men de delar ut imorgon också! En sista chans!!

• Peak

jag kan verkligen inte läsa tillbaka nu efter flera dagar utan FL
    Jag målar och målar i huset (lister) och det går framåt iaf...jag som tyckte 100 m lät mycket, Rickard sa att det är nog snarare 600 m. Puh. Idag har jag lite ledigt, får se om jag åker dit senare. Måste vara lite med Lowe också!! Han undrar väl vart han bor annars!
    hemmahoskristin.blogspot.com/

Har ni visat bilder på vad alla fick i julklappsbytet? Isf - kan ni inte visa igen? Jag har inte fått min än och väntar med spänning!!

• Peak

har en kod som ni kan använda om ni inte har milda hemma!

7310394004083

jag använde samma 2 ggr - har bara en sorts matlagningsgrädde hemma!!

Svar på tråden Vita hem del 6