• Peak

Vita hem del 6

va är det sant - är jag först??

Feffie - herregud så söt!!! En liten killmagnet (eller kanske ska bli...)

Jag som tänkte sova ett tag till, blev väckt kl 7.50 av telefonen, trodde det var sambon (är i huset och jobbar) trodde inte jag skulle hinna upp, men det ringde ju hur många signaler som helst...gäsp. Hann inte svara iaf, och kunde inte somna om!
    (nåt företag som skulle koppla in telefonledningarna till huset)

• Peak

oj nu vaknade ni till
    Kanske ska ringa och väcka de andra?

Har också läst om att ni målar och kan säga att jag snart kräks på vit färg och måla efter flera hundra meter lister, golv,tak och foder!! Mina väggar blir väl kulörta

Satt och kikade på IKEAs hemsida, och jag som tyckte jag hade mycket att handla för (6100:- på presentkort) men inser att det räcker inte till madrasserna ens Sen vill jag ju ha en hel del till!!

Ingen som har någon inside-infomation om vad nästa kampanj på IKEA är - som de hade på soffor nyss vill jag ha på sängar/garderober!! Innan feb helst!!

• Peak

ja lite stilla är det ju på inredningsfronten - har inga golv, inga tapeter och ingenting i princip i huset så jag bara drömmer, kikar i era bloggar efter inspiration och suktar på IKEAs hemsida

• Peak

yes! Nu ska vi åka till vingåkers outlet och köpa Pappelina-matta! En sådan jag vill ha fanns! De la undan en 3,5 m men jag behöver nog 3 ist - hoppas de har en kortare också!!
    Viggo - med stjärnor, grå och svart med vita *

• Peak

Sådär hemma från Vingåker, till er som undrade över mattorna - de kostar 299 kr/m där och de finns i olika längder, lite udda mått och det är ju 2:a sortering, jag fick en med två ränder som är fel. Grå på det vita. Men nöjd med dagens shopping!
    Kika in om ni vill se:
    hemmahoskristin.blogspot.com/

Fick min julklapp från julklappsbytet idag - tack JeaJea - JÄTTEFIN!
    www.familjeliv.se/krypin/peak/galleri.php
    Nån med plus kanske vill lägga in en stor fin bild!? Och ni andra som var med kan inte ni lägga ut bilder på era klappar?

• Peak

ska spraya en korg - vad ska man köpa för sprayfärg? (Vit) Finns det många olika?

• Peak

oh - I killed the tråd

Tips:
    Är det någon som gillar Brukas skålar med text på så har Rusta en exakt likadan Popcornskål som Brukas!! 30 kr - lite billigare än Brukas. Jag har en från Bruka och jag vände och vred på Rustas och kunde inte se skillnad på dem! Ibland kan det se lite "B" ut när andra härmar, men inte denna!!

• Peak

Miamariah - ja jag tyckte nog det! Jag hade nog tagit den för en bruka iaf, men sen är jag väl ingen expert Brukar se sådana skålar ibland, typ Ica och Ge-kås men de ser inte så bra ut! Bara dåliga kopior!

Nu ringde sambon från Clas Ohlson - det blev blank vit sprayfärg - hoppas det blir bra

• Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-29 15:10:43 följande:
    Jag är här nu! Tycker nog att mini rodinis och cheap mondays är finare i den stilen, har du varit på party?
    tänkte börja sälja

Brukar inte du spraymåla saker? Tips? Är så sugen på att börja nu!!
Svar på tråden Vita hem del 6