• Peak

Vita hem del 6

alltså hon som ska ha den...

• Peak

Smultron - härligt med Bruce-konsert!!

Daggdroppen skrev 2007-12-13 17:44:09 följande:
    Blä, ikväll är jag så trött så jag orkar ingenting alls. Kan någon pigga upp med fina bilder?
    Har inte plus, men nån annan kanske vill lägga in min bild på tavlan jag gjorde igår till Lillvilda. (ja till sonen). Vart är du Lillvilda? Är den godkänd?
    www.familjeliv.se/hem/peak/galleri.php
  • Peak

tack tjejor
    Ska göra en med "Längtan" på - tyckte det var så fint, ett par som så gärna vill ha barn och sa vi har ju inget namn att ha på...varför inte ett ord då som passar bra i Längtans tider

• Peak

okej så alla har fattat att man måste byta kön för att kunna svara? Det tog en liten stund för mig att fatta - hur orkar man hålla på och förstöra?

• Peak
    Lynn84 skrev 2007-12-14 12:21:38 följande:
    peak...vad menar du? tror du att det är någon som försökt sabba?
    Det ser ut som det när man läser den här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m27904398.html

Funkar det som vanligt nu alltså? Jag kunde inte skriva någonstans förrän jag bytte till "man"!
  • Peak
    lillvilda skrev 2007-12-13 23:24:41 följande:
    peak- hoppas det är okej att jag visar upp dina verk hos mig www.metrobloggen.se/lillensmamma
    Åhh, tår i ögat. Vad snäll du är!!

Har ju glömt ta bort mitt tillägg!! Jag har kommit på julklapp så jag är på!! Kom igen tjejer!! Ni som handlar så mycket fint!

Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt

Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Mufflon
    Peak
  • Peak
    knyttis skrev 2007-12-14 12:40:42 följande:
    Jag tror Jea Jea skrev att hon ville vara med också, kolla så jag inte kommer ihåg fel!
    oj jag kanske kopierade för långt bak i tråden - HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ är det nån jag missat på listan jag kopierade - förlåt inte med meningen såklart

Malins79 - Min son verkar också vara en helt annan på dagis, han är såååå snäll och äter såååå bra och allt är sååå bra! Ibland tänker jag att de kan få honom billigt

Mimmamum - Jobbigt med avvänjning av välling på natten när han inte vill! Förstår att ni blir trötta! Hoppas det går snabbt och att han sover ändå!

Lynn - uähh otäckt med ormar!! Jag kan knappt titta på bilder på ormar ens!!
  • Peak

ni som brukar vara bra på dataproblem här i tråden...
    Har en bild som jag lägger i ett worddokument, kopierar den flera ggr i en spalt, klickar så det ska bli två spalter och kopierar in den där också, men då blir bilden mindre!! Den vill ligga så långt till vänster! Fattar inte! Vill ha ut så många bilder som möjligt på samma papper.
    Och måste maila den till mamma som ska skriva ut den så det behöver vara i ett program hon har (inte ps tex)
    Nån som vet??

• Peak
    MiaMariah skrev 2007-12-14 13:15:06 följande:
    tror den automatiskt blir mindre just för att man gör spalter..
    jag klarade det nu - men blev nog krånligare än det borde bli... tack ändå!!

Jag röstar för 100 kr (hoppas nu det jag tänkt ut finns kvar!!)
Svar på tråden Vita hem del 6