• Peak

Vita hem del 6

emmasa skrev 2007-12-29 15:20:51 följande:
    Peak: Tyckte att det var svårt att se kollektionen på bilderna
    klickade du på dem?

Någon annan som brukar spraymåla? Behöver tips innan jag börjar tror jag
  • Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-29 15:13:09 följande:
    Jag är så lycklig! Nu har jag spenderat mina julklappspengar som jag fick i julkuvertet! Som vanligt tvingar jag mig att göra ett köp, det blev en radio som jag har trånat efter länge nu... www.elsashem.se/showPicture.asp medhåll här som vanligt, tur att man har egen inkomst!
    åh vilken "farlig" sida Elsas hem var!! Jag satt och kollade och helt plötsligt har jag varor i korgen för 1630 kr!! Ahh vågar inte klicka på "till kassan" - jag har ju ingen egen inkomst (ja a-kassa..) just nu Låter det ligga där en liten stund...

Pyjamas star - lite längre ner på sidan www.elsashem.se/showProducts.asp hur bestämmer man storlek??
  • Peak
    FruPuffen skrev 2007-12-29 15:59:37 följande:
    Peak: Håller med om Elsas hem!! Helt underbart sortiment... Ungefär de prylarna skulle jag vilja sälja i min gårdsbutik som jag drömmer om, hihi. Greengate, maileg, walter og co....
    ja jag med!!!
  • Peak

Ljusstaken från Walther & co med bokstäverna JUL - nån som sett den på rea någonstans?

• Peak

och nån som har sett om dessa finns kvar på Åhléns i Sthlm? Såg dem förra året och har ångrat sedan dess att jag inte köpte dem!!

• Peak

började spraya korgarna vita, men fy så det luktade - får fortsätta en annan dag på bättre plats!

Var och köpte Lantliv och Plaza interiör så nu vill jag bara stoppa Lowe i säng och njuta av lite inredningsporr

• Peak

frågar er eftersom alla har väl Lantliv här
    på sid 67, högst upp till höger finns en kakelplatta med texten Paper - de är från m2 och de hade ju ingen vidare hemsida...

Någon som har sett dem i verkligheten eller har tips på andra fina liknande? Blev störtförälskad i dessa och det är ju lite brådis nu eftersom plattsättaren börjar i ena badrummet på onsdag...

• Peak

numberone och Himmelbit - har ni inga bilder på Ullaredsfynd? Brukar kika i Ullaredstråden men alla bara visar bilder på bebiskläder - det är jag inte ute efter längre

Bea - ja att Calltex flyttat till Marieberg och IN I blomsterbutiken pratade vi om häromdagen, typ varför in där och hittar nån dit? Jag har inte varit där än, tyckte det var bra när de låg på stan eftersom jag bor på stan
    Men när vi flyttar till Kumla blir det ju närmare Marieberg än stan! Kul att du hittade saker!

Ingen som har tips om vart man kan hitta kakelplattor med text på? *letar febrilt* hittar ju inga om jag googlar ens!!

• Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-30 11:24:31 följande:
    vill du ha riktigt fina, kolla in www.firedearth.com
    ja där fanns en hel del fina, men hittar inga med text!?

Och så behäver det gärna vara sådana som finns hemma i nån butik Jag kommer ju på saker lite sent, plattsättaren kommer på onsdag!!
  • Peak
    Daggdroppen skrev 2007-12-30 12:07:23 följande:
     I senaste numret av Lantliv fanns det kakelplattor med text som passar i badrum, t.ex. paper, soap...  Fanns på en butik som heter M2. Googla på det! kanske finns det plattor med annan text på också. Jättesnygga var de!!!Hej på er förresten
    ja det var i Lantliv jag såg dem!! Frågade om det igår, och slängde in en till idag ifall någon visste idag kanske De hade så dålig hemsida man får nog ringa. Fast de ser blanka ut och vi har matt kakel i badrummet, så hoppas de finns i fler utföranden.
    Har sett andra kakelplattor med text, några som ser likadana ut som en serie porslin, det står tex Frukost på en skål osv. Men är det Höganäs som har kanske?
Svar på tråden Vita hem del 6