Vita hem del 6

Någon annan som brukar spraymåla? Behöver tips innan jag börjar tror jag

Ljusstaken från Walther & co med bokstäverna JUL - nån som sett den på rea någonstans?
och nån som har sett om dessa finns kvar på Åhléns i Sthlm? Såg dem förra året och har ångrat sedan dess att jag inte köpte dem!!
började spraya korgarna vita, men fy så det luktade - får fortsätta en annan dag på bättre plats!
Var och köpte Lantliv och Plaza interiör så nu vill jag bara stoppa Lowe i säng och njuta av lite inredningsporr
frågar er eftersom alla har väl Lantliv här
på sid 67, högst upp till höger finns en kakelplatta med texten Paper - de är från m2 och de hade ju ingen vidare hemsida...
Någon som har sett dem i verkligheten eller har tips på andra fina liknande? Blev störtförälskad i dessa och det är ju lite brådis nu eftersom plattsättaren börjar i ena badrummet på onsdag...
numberone och Himmelbit - har ni inga bilder på Ullaredsfynd? Brukar kika i Ullaredstråden men alla bara visar bilder på bebiskläder - det är jag inte ute efter längre
Bea - ja att Calltex flyttat till Marieberg och IN I blomsterbutiken pratade vi om häromdagen, typ varför in där och hittar nån dit? Jag har inte varit där än, tyckte det var bra när de låg på stan eftersom jag bor på stan
Men när vi flyttar till Kumla blir det ju närmare Marieberg än stan! Kul att du hittade saker!
Ingen som har tips om vart man kan hitta kakelplattor med text på? *letar febrilt* hittar ju inga om jag googlar ens!!