Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-11-26 15:44:18 följande:
    Va fint!Hur går det förresten med planerandet av tillbyggnaden till huset? Visst höll ni på med planering tidigare?
    Det ska bli av, men just nu har tankearbetet stått still lite. Vi är inte helt på det klara (läs överens) med hur vi ska ha fasaden.

Nu har jag sytt färdigt julkudden. Vill ni se får ni gå in i bloggen!
    http://blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/
  • Kajsa M
    Smultron och glass skrev 2007-11-26 17:31:51 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-26 15:32:24 följande: Nej, jag blandade nog ihop personer. Jag tror det var Mori som kom med tips på hur man lagar en sprucken bordsskiva (eller blandar jag ihop det ännu mer nu och att det inte ens var du som hade det problemet med ditt skrivbord?).
    hihi
    Det var jag som behövde råd ang skrivbordet.
  • Kajsa M
    Busan skrev 2007-11-27 10:13:23 följande:
    KajsaM: Jättefina hjärtan och kudde.Fluffiga : Stackars Liten hade tandbekymmer förra veckan men inte i den klassen.VSM: Måla jag tror att det kommer bli ännu finare vitt. Det kommer framhäva detaljerna mer.Rori: JättefinJuliah: Grattis, gud så kul. mimma: Visst jag gillar IKEA till viss del men jag går verkligen igång på gamla fina möbler de är så rejäla. Har ett skrivbord och en skänk i garaget som ska målas.Birks: JättegulligtKaramellfabriken: Har väl blivit mer medveten nu på slutet. Har kastat allt gammalt skit och håller på att handla på mig men det kostar oxå och tar tid, suck.
    Tack!

Juliah
    Låter helspännande!

Karamellfabriken
    Jag har gjort stora utrensingar bland handdukar osv. Har bara kvar sånt som passar in numera. Ska även önska mig lite nya fräscha från Lexington i julklapp.

Vi är supernöjda med vårt ikea-kök. Det har suttit uppe i 3 år och är i smama skick som om det vore helt nytt.

Ja här är vi fortfarande i karantän. Men det verkar ge sig nu. Dottern är frisk och maken har piggnat till. Men vi ska hålla oss hemma våra 48 timmar. Imorgon är jag dessutom ledig så det blir ju lite extra. Vill ju inte smitta ner dagis och skola.
    Har själv fått en inflammation i en axel så jag kan inte gå upprätt. Kan knappt skriva här heller. TÄnkte jag skulle gått upp på vinden och hämtat ner alla stjärnor och stakar idag, men det blir nog svårt. Får se om jag kan lura upp maken.

Har visat lite nytt i bloggen för den som är intresserad. - Välkommen in!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2007-11-27 19:02:17 följande:
    Ibland så behöver man lite tid på sig Jag älskar allt (nästan) från Cult! Lägger till dig så du kan komma in och hälsa på mig
    Åhh! Säger du det? Ja, men är det inte så att vitt är allra bäst ändå!?
  • Kajsa M

MiaMariah
    Ja jag gillar också modellen! Lite besvärligare att sy, men lite roligare resultat!

mimmamum skrev 2007-11-27 19:09:32 följande:

Kajsa, så fin kudde!Birk, underbart! Kan tänka mig att det doftar underbart där hemma!almlin, vad roligt med ett inlägg! Vilken mysig stuga! Vad ska ni göra i ert hus?
    Kyss
Svar på tråden Vita hem del 6