Busan skrev 2007-11-27 10:13:23 följande:
KajsaM: Jättefina hjärtan och kudde.Fluffiga : Stackars Liten hade tandbekymmer förra veckan men inte i den klassen.VSM: Måla jag tror att det kommer bli ännu finare vitt. Det kommer framhäva detaljerna mer.Rori: JättefinJuliah: Grattis, gud så kul. mimma: Visst jag gillar IKEA till viss del men jag går verkligen igång på gamla fina möbler de är så rejäla. Har ett skrivbord och en skänk i garaget som ska målas.Birks: JättegulligtKaramellfabriken: Har väl blivit mer medveten nu på slutet. Har kastat allt gammalt skit och håller på att handla på mig men det kostar oxå och tar tid, suck.
Tack!
Juliah
Låter helspännande!
Karamellfabriken
Jag har gjort stora utrensingar bland handdukar osv. Har bara kvar sånt som passar in numera. Ska även önska mig lite nya fräscha från Lexington i julklapp.
Vi är supernöjda med vårt
ikea-kök. Det har suttit uppe i 3 år och är i smama skick som om det vore helt nytt.
Ja här är vi fortfarande i karantän. Men det verkar ge sig nu. Dottern är frisk och maken har piggnat till. Men vi ska hålla oss hemma våra 48 timmar. Imorgon är jag dessutom ledig så det blir ju lite extra. Vill ju inte smitta ner dagis och skola.
Har själv fått en inflammation i en axel så jag kan inte gå upprätt. Kan knappt skriva här heller. TÄnkte jag skulle gått upp på vinden och hämtat ner alla stjärnor och stakar idag, men det blir nog svårt. Får se om jag kan lura upp maken.
Har visat lite nytt i bloggen för den som är intresserad. - Välkommen in!