juliah skrev 2007-11-18 12:32:25 följande:
Tack mufflon!Usch så jobbigt Kajsa, vet hur det känns att få saker sabbade. Har du provat med alla medel?Nu ska ni få höra på något skoj. Vsm fick en förfrågan om ett Hemma hos reportage,det gick tyvärr inte att slutföra pga att teamet inte ville åka så långt bort. Hon frågade då om jag var intresserad. Så på fredag kommer de och fotar härhemma, nervöst och roligt. Och som grädde på moset fick jag ett mail som jag såg idag från en person som var intresserad av ett reportage här för en bok eller tidning...mer än så vågar jag inte säga men ni vet alla vem personen är och skulle det bli så, så dör jag nästan av lycka
Ja jag vet inte hur jag ska tvätta Lexingtonkudden ens...Golvet går inte att få bort i alla fall!
Men ÅHHHH så spännande med reportage!!! Men jag vet inte vem du menar ang boken!
Tycker det är på tiden att du får vara med i en tidning! Har bara väntat på det! Det är ditt hem väl värt! KRAM!
mimmamum skrev 2007-11-18 12:38:12 följande:
Men fy så tråkigt Kajsa, förstår att du är ledsen!
mmm...
alabaster skrev 2007-11-18 12:41:49 följande:
Kajsa M - usch så tråkigt Nästan så att det inte är värt att ha barnvakt när det blir så...juliah - men å vad roligt och spännande det låter! (Även om jag inte fattar nått av ditt kryptiska meddelande )
Nej, och vi som aldrig har barnvakt. Tar alltid hand om våra barn själva, men igår så tänkte vi slå på stort en gång. Åt ute för en 1000-lapp! Ojojoj, va mkt fint vi kunde köpt till hemmet istället! Fast det var bra för förhållande att få vara på tu man hand en gång!

nublu skrev 2007-11-18 12:43:55 följande:
Kajsa: Ajdå. Förstår om du är sur! Trist slut på en härlig kväll!Juliah: Välkommen tbx och grattis!
Ja, idag surar jag lite, men det kunde varit värre!
Nu gläds vi åt Juliah!