Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-11-21 20:51:54 följande:
    Ja, det får du se till att göra. Annars får det bli dagens uppgift på lördag - att pigga upp dig
    Önskar dig LYCKA TILL! Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält!
    Himmelbit skrev 2007-11-21 20:52:43 följande:
    VSM - hittat några snygga skåp på sistone??Kajsa - såg du skåpterrorn härom kvällen? Ett skåp skulle du köpa, bestämde vi!
    Jaså, nej jag har inte läst allt i tråden denna veckan. Har haft nåt vaninnigt mkt att göra! Vad var det för skåp?
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 20:54:13 följande:
    Med Kajsas hastighet så har hon nog redan köpt det och slipat och målat det med fyra lager färg.
    oj om du visste vad jag har slagit av på takten! köpte färg till mitt skåp i köket i helgen och har inte börjat än! Har tappat all ork! Men den återkommer förhoppningsvis!
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-11-23 20:30:06 följande:
    Å jag behöver tips på fian barnaffärer i Jönköping!!! Nån som kan hjälpa mig? (Svärmor vill veta vad hon ska köpa i julklapp till barnen )
    Jaså är det barnaffärer du söker?
    Leksaker eller kläder?
  • Kajsa M

Tack mimmi för en superdag!
    Och tack Himmelbit och Septemberpyret för sällskapet!

Lite shopping blev det. Men det får jag visa en annan gång.
    Har suttit i soffan och sytt en julkudde jag också.
    Och så blev jag så inspirerad av mimmis fina vimplar så jag har börjat klippa tygbitar till Miras rum. Evighetsprojekt känns det som...

• Kajsa M
    Himmelbit
    Har du redan haft sönder den? *haha* Nästa gång får du köpa en i plast!

mimmi
    Du kan då vara stolt över HELA ditt hem! Om du visste vad mkt ögongodis jag sett idag. Helt proppmätt!
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-24 21:41:25 följande:
    Nu stänger jag för ikväll, sambon är måttligt road av att jag varit borta hela dagen och sen sätter mig här...! Men det är ju så lätt att fastna! Ha en toppenkväll!
    Detsamma! ta han om sambon lite nu! Ska jag också göra!
Svar på tråden Vita hem del 6