Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-12-10 20:40:27 följande:
    håller tummarna - hur kan du ha sådan tur?Knyttis - nej vad synd - de kanske ångrar sig!? Ingen som har ett mönster på virkad apa?? Tror det fanns ett i Allers i somras - jag och mamma rev ur det men nu är det borta! Ingens mamma som har Allers?
    Hoppas de de skulle åka efter den idag el imorn om inte skulle de höra av sig!
    mimmi006 skrev 2007-12-10 20:37:28 följande:
    Synd att de är så dyra bara... jag hoppas att jag har tjänat in ljusstaken W&K på 3 traderaauktioner! Jag är så nöjd, för jag hade ju egentligen inte råd med en sån... men nu känns det bättre!
    Ja verkligen, smakar de så kostar de! Jag fick ju tyvärr upp förväntningarna! Men men den ska bli vår ngn dag! Bra jobbat med Tradera, de verkligen kanon när det fungerar!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 20:37:18 följande:
    Vilken otur! Hur lång leveranstid är det om du beställer då?
    De har den inte mera på hemsidan och hittills har jag bara drömt om den. Antar att det är mååånga veckor så är de med allt från Elviras!

Tack för att ni bryr er! Jag är faktiskt nere över soffan...Materiellt jag vet...
  • knyttis

Godeftermiddag!

Just hemkommen från jobbet och dagis. Pustar ut en stund innan det är dax att börja med maten! De var en gedigen lista det där Julia, skulle gärna hjälpa till!

• knyttis
    juliah skrev 2007-12-11 06:47:10 följande:
    Knyttis!Men åå, jag tipsade ju om soffan för flera dagar sedan, såå synd att du missade det.Men vet du vad du skulle kunna göra, ring Hemboden på Värmdö och kolla om de har, har de en inne så försöker du pruta! Kolla med butiken I tid och rum i Ektorp, har de en inne så är det samma sak, pruta! Butiker brukar vara generösa med de ex som finns kvar i butikerna.Min soffa blev nedsatt med 20%.
    Jag veeet, jag bearbetade ju maken och fick klartecken måndag morgon. Kl 11.00 då de öppnar på SL så var jag upptagen kl11:10 var den redan såld! Sån otur! Var köpte du din? Vad menar du finns kvar, soffan är ju i tillverkning ännu vad jag förstår!?
  • knyttis

Grattis Malwa!

lillafruluva! Vad mysigt det kommer att bli, vi får hoppas de lämnat kvar mkt då!

Peak - Härligt härligt!

Ledsen Katten har kräkts på min broderade vita julgransmatta, den jag broderat pärlor på. Många timmars arbete är nu helt förstört! De var inga små mängder ska ni veta. Har försökt få bort fläcken nu med allt möjligt, spolarvätska kvar då! Klarar linne det ?

• knyttis

Godmorgon!

Vi provade ta bort mittensektionen på Sebrasängen inatt, inge skoj alls tycker W:s mamma&pappa. Han steg upp innan 6 helt exalterad och hoppandes jämfota. Så sörplade han i vällingen liggandes mellan oss och sedan snabt iväg och riva upp allt i sit rum...
    Jag har satt tillbaka mittendelen, inkonsekvent jag vet, tror de var för tidigt för honom helt enkelt. W brukar sova till ca 7 och den sista timmen är livsviktig för mig känns det som.

Vi ska väl städa lite idag, eventuellt ta en liten tur till äffärn på eftermiddagen. Baka ngt vore kul med. När W sover ska jag ha paketstuga!

• knyttis

LCroft - Har ni ngn snö nu? Hoppas! Jag och William åker hem till mina föräldrar i Vasa på Tisdag! Längtar så till kotimaa! Vad drömmer du om för ljusstake till köket då? Nyfiken!

Juliah - Vad fin näverkorgen blev! Härligt med saker med historia! Ska du göra cola...mmm..nu blev jag suugen. Jag föröker hålla igen nu innan jul så jag kan äta sedan hemma

Lillafruluva - Har du ett sådant där bra loppis där du brukar fynda? Du får visa bilder om du hittar nått! Håller tummarna!

lasse&LinaoMatilda - Lycka till med baket idag!

Svar på tråden Vita hem del 6