Vita hem del 6
Tack för att ni bryr er! Jag är faktiskt nere över soffan...Materiellt jag vet...
FruPuffen - Till det priset måste du ju bara få den! Hoppas de går igenom! Ska hålla tummarna!
Nu ska jag snussa, idit på jobb imorn! Gonatt! Tack för omtanken!
Håller tummarna för dig Juliah och piffandet inför onsdag!
Godeftermiddag!
Just hemkommen från jobbet och dagis. Pustar ut en stund innan det är dax att börja med maten! De var en gedigen lista det där Julia, skulle gärna hjälpa till!
http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?cPath=23_24_39&products_id=158
Juliah - Här har du den! Min mormor bjöd mig ofta på den som liten! Mm så gott!
Roligt att höra att det gick så bra idag!
Grattis Malwa!
lillafruluva! Vad mysigt det kommer att bli, vi får hoppas de lämnat kvar mkt då!
Peak - Härligt härligt!
Katten har kräkts på min broderade vita julgransmatta, den jag broderat pärlor på. Många timmars arbete är nu helt förstört! De var inga små mängder ska ni veta. Har försökt få bort fläcken nu med allt möjligt, spolarvätska kvar då! Klarar linne det ?
Godmorgon!
Vi provade ta bort mittensektionen på Sebrasängen inatt, inge skoj alls tycker W:s mamma&pappa. Han steg upp innan 6 helt exalterad och hoppandes jämfota. Så sörplade han i vällingen liggandes mellan oss och sedan snabt iväg och riva upp allt i sit rum...
Jag har satt tillbaka mittendelen, inkonsekvent jag vet, tror de var för tidigt för honom helt enkelt. W brukar sova till ca 7 och den sista timmen är livsviktig för mig känns det som.
Vi ska väl städa lite idag, eventuellt ta en liten tur till äffärn på eftermiddagen. Baka ngt vore kul med. När W sover ska jag ha paketstuga!
LCroft - Har ni ngn snö nu? Hoppas! Jag och William åker hem till mina föräldrar i Vasa på Tisdag! Längtar så till kotimaa! Vad drömmer du om för ljusstake till köket då? Nyfiken!
Juliah - Vad fin näverkorgen blev! Härligt med saker med historia! Ska du göra cola...mmm..nu blev jag suugen. Jag föröker hålla igen nu innan jul så jag kan äta sedan hemma
Lillafruluva - Har du ett sådant där bra loppis där du brukar fynda? Du får visa bilder om du hittar nått! Håller tummarna!
lasse&LinaoMatilda - Lycka till med baket idag!