Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Var gömmer ni era högtalare? Eller har ni inte såna här gamla klumpiga? De förstör ju helheten liksom.

• knyttis

God Kväll!

Kikar in emellan packandet, att de ska vara så himla tråkigt och jobbigt! Gillar de verkligen inte, så svårt att veta vad allt man ska göra och gardera för olika väder under 2 veckor.

Tackar för alla synpunkter och ideér om högtalarna, ska definitivt sy huvor till dem som jag blev tipsad om. Tills jag hittar ett bra gömställe el köper mindre nya.

Toola - Så mysiga tomtar! Riktiga Sötisar!

Kommer ngn ihåg tidskriftssamlaren som hade ett vitt kryss i trä fram? Var de Genelli som visade den?

Nu ska jag läsa ikapp lite innan jag fortsätter evighetsgörat

• knyttis
    almlin skrev 2007-12-16 20:55:04 följande:
    toola,nen å vad gulliga och kälken så fin!knyttis,Ska ni ut och resa?
    Vi åker hem till föräldrarna i Finland och firar jul! Åker flyg tisdag morgon, jag jobbar imorgon så då hinner jag inte mycket. LÄNGTAR!
    gemelli skrev 2007-12-16 20:58:45 följande:
    knyttis,Ja det var jag Men har för mig att jag httade den på prästbostället, men hittar den inte nu. Tror det vara Mia som oxå hade koll på den...Dom här var väl gudomligt fina att skriva GOD JUL, men lite saftigt med 149 kr st, eller kanske inte prastbostallet.se/artikel.asp&catid=14
    Tack för att du kollade! Jätte snällt! Ja de var fina bokstäver, aningen dyra..
    MiaMariah - vet du om de var där de fanns?
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    Stort grattis till nykomling!
  • knyttis

Tack mimmi&brummelisa! Så snällt av er! Kram! Då ska jag tipsa min väninna!

Nu har jag bläddrat igenom, omöjligt att läsa ikapp idag, ni skriver så himmelens mycket!

Gemelli, så söt Vide är på pappas axel!

• knyttis

God Kväll!

Nu är jag klar med packandet. Nu längtar jag till Finland, mina föräldrar, svärföräldrar, släkt och vänner nåt otroligt mycket. Vi åker tidigt imorgon bitti med flyg jag och W Ska bli så härligt att komma hem, så glad så jag skulle kunna hoppa jämfota!

Har skummat igenom lite, fina bilder och mimmi krya på er!

Kram!

• knyttis

Hälsningar från Vasa/Finland! Är hemma hos mina föräldrar nu och har det riktigt härligt! Vi har ingen snö ännu, +4 grader istället, men ännu har jag inte gett upp hoppet!

Idag har morfar jag och William bakat Lantlivs saffransbullar i långpanna, de var ju helt gudomliga! Jag vet att de är många här inne som pratat gott om dem! Vi överraskade mormor när hon kom hem från jobbet! Gissa om hon blev glad  Hon är så orolig att hon inte skall hinna klart allt innan jul. Hon hade tyckt att det doftade så gott i trapphuset men kunde inte tänka sig att det kom hemma från oss, men det gjorde det ju!

Imorn får jag eventuellt gå SJÄLV till frissörn och piggas till inför julevenemangen, handla de sista i stan och på kvällen skall granen köpas. Ser så fram emot det!

Hinner inte läsa ikapp nu, stor kram till Er alla, lycka til i julstöket!

Svar på tråden Vita hem del 6