Vita hem del 6
Tack alla för tips och omtanke om min julgransmatta! Kan nu meddela att jag lyckats få bort fläcken (nästan)! Jipiiiiii! Jag trodde verkligen den bara var att kasta! Vanish i många omgångar gjorde susen
Tack alla för tips och omtanke om min julgransmatta! Kan nu meddela att jag lyckats få bort fläcken (nästan)! Jipiiiiii! Jag trodde verkligen den bara var att kasta! Vanish i många omgångar gjorde susen
Fluffis- Å vad roligt med din pulpet på antågande! Det känns riktigt och gediget med en sån! De för mina tankar till Stundars i Vöro där de har ett möblerat klassrum i stilen från början av 1900 talet. De så fint! Har du varit dit?
Juliah- Blev lådorna mumsiga? W och jag ska dra igång lite bak nu, funderar på X-mas Cupcakesen som Lejla bakade senast!
MiaMariah- Härliga grisar, förstår din fasination (stavning?)över dem! Din make är verkligen ett proffs på bilder! Så där får jag dem aldrig!
Juliah- Vad tråkigt, provade du båda recepten då?
Nu ska vi baka, hoppas cupcakesen blir lika goda som de såg ut på Tv.
Så brukar de gå för mig med ibland då jag bakar. Startar alla möjliga olika bak och så blir allt sisådär då man haft för brottom. Hoppas du lyckas i din smak nästa gång!
Mhow- Härligt i bloggen, harmoniskt&snyggt!
LCroft- Blev de inget till köksfönstret?
Gemelli - Har köpt Ib Larsen badrumsporslin till makens toa, nya mysbyxor at ha hemma och Seinfeld säsong 9 till julklapp. Han fyller den 25 så de blir mkt att tänka ut. Har ej kommit på ngt till födelsedagen än.
Lisa - alla är fina, gillar 2&3:an bäst. Skulle själv välja alt 3 och vänta!
Godmorgon!
Åå vad skönt mimma, en hel natts sömn! Ibland blir man så förvånad då de lär sig snabbare och lättare än vad man tror. Hoppas han börjar äta bättra på dagarna nu då.
Vi har såvit sisådär. Jag lade tillbaks öppningsdelen i sebran igår, W har vaknat till många gånger men somnat om fort och sov nästan till vanlig tid! Skönt!
Dagens program för oss: paketera julklappar, åka in en sväng till Sigtuna och handla lite mat och annat smått och eventuellt glöggmys med ngr vänner senare idag. Just det, och så ska jag sy lite julklappar, om orken finns kvar sedan Har fina Brukatyger att sy med
mimma- William är ca19 månader. Min knoppbräda är från Vita hem, jag gillar den jätte mkt, kanske du har rum för en sån.
lasse- jag är som Gemelli lång och har provsuttit de där stolarna på Ikea, de kändes verkligen som jag skulle falla ur den, inget för den storvuxne alltså!
Bea- Hoppas du får en massa gjort idag, njut av "egentiden"
mimma- ja plexin är borttagen, han har aldrig sat sin fot vid den lilla kanten, pepppar peppar.