Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-12-19 20:44:52 följande:
    Å vad mysigt! God jul!
    Tack snälla, visade just bilden från dit underbara kök till min mamma, hon gillade det jätte mkt, bra smaksa hon!
  • knyttis
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:07:29 följande:
    Glöm det - jag kom på vad det var när jag precis hade skickat iväg inlägget!! *nöjd*. Det var en CMYK-bild istället för en RGB-bild! Mimmi - Äääälskar din lampa! Förstår dock inte hur du har karaktär att spara vackra saker utan att direkt hänga upp dem. Så fort jag köper ngt så vill jag ha upp det direkt!! Septemberpyret - Låter huuur mysigt som helst!! Jag kan tänka mig att vara "provsmakare" Knyttis - Hoppas att du får mysa hos frisören imorgon och bara njuta av att bli ompysslad!
    Tack snälla du! Kram på dig!
  • knyttis

Godmorgon!

Kajsa&mimmi vad mysigt med julkramar över nätet!

Kajsa - Vad spännande att du fått bordet sålt, vad händer nu då? Har du bestämt dig om det nya då?

Igår kväll gick vi ut på kvällspromenad, mamma och jag med William i vagnen, och tittade på alla vackra juldekorationer inne i staden De var så mysigt! Inte varje dag vi kan göra det tillsammans, attans att vi bor så långt ifrån föräldrarna! De känns verkligen av nu! Träffade på en familjelivare som skrivit ngn gång i tråden tidigare, Lindilididda, hon är hemma med sin lilla son som blir 6 veckor på julafton och har det riktigt bra. Han var så snäll och go sa hon!

Nu känner sig min mamma som om förkylning skall bryta ut så de blir jag som får dra ut i folkvimlet och köpa hennes sista julklappar, jag har ju faktiskt inget emot det Fniss! Ska gå nu direkt på morgonen!

I veckan besökte jag min favoritbutik här hemma, "Säde", köpte maileg kaniner och möss till finfinapriser, bild kommer senare!

Ha en bra dag allesammans! Och kram igen!

• knyttis
    mimmamum skrev 2007-12-22 07:44:39 följande:
    Godmorgon!Åh stackars er Bea, fy så tråkigt! Jag håller tummarna för ett julmirakel så ni slipper bli sjuka!Knyttis, riktigt stämningsfull bild!juliah, det låter som riktigt fina julklappar till dig själv och gästhuset blir nog fantastiskt oavsett golv!Idag ska fästmannen iväg och hjälpa sin bror flytta några timmar så vi blir ensamma, lite tråkigt tycker jag! Vi ska nog ta en lååång promenad med hunden, kanske jag hinner börja sy kuddarna litegrann, har paket att slå in och knäck att koka! Städa ska vi göra imorgon då vi ska fira jul härhemma!

Tack söta du!

• knyttis
    LinaoMatilda skrev 2007-12-22 07:27:15 följande:
    Knyttis: Så mysigt med snö!

Ja, men det var länge sedan

malins79 skrev 2007-12-22 06:29:16 följande:

God morgon!Idag ska det handlas mat och huset ska städas.Vi ska klä granen fast vi brukar alltid klä den dagen innan julafton men Saga orkar inte vänta längre.Hoppas ni får en bra dag, själv hinner jag nog inte titta in här förrän kvällen när allt är avklarat.Knyttis vad mysigt det såg ut i Sigtuna, tror inte jag har varit där.

Så här ser det ut i verkligheten i Sigtuna, här finns Ica, apotek, systemet, kläd- inrednings och leksaksaffärer i gamla hus. De så underbart mysigt och jag är så glad över att vi bor där vi gör

Beatrize74 skrev 2007-12-22 06:36:25 följande:

Vilken vacker bild! Ser så underbart gammaldags ut.

juliah skrev 2007-12-22 06:44:17 följande:

Godmorgon,Så vackert Knyttis!Vi ska inte göra mycket idag, eventuellt åker maken och köper golv till loftet i gästhuset, antingen vitoljat eller obehandlat som vi målar vitt. Vi har inte bestämt oss och det kvittar mig egentligen...Imorgon handlar vi lite mat i lokala Icabutiken, tidigt på morgonen så slipper man de stora folkmassorna. Maxi lär vara knökfullt.Gårdagens shopping blev tvättkorgar, en monica lykta till, Greengate porslin, tvål, garner till tovade skålar och lite klappar.

• knyttis

VSM - Hej på dig! De är rätt så lungt här inne hos oss i tråden idag, av förståeliga skjäl
    Jag slappar i soffan med mamma, hon har just griljerat färdigt skinkan! Doftar!

• knyttis

Frupuffen -  Ja du har haft fullt upp helt klart. Norpa på godiset du, det hör ju liksom till Vi fick som tur en mild form av förkylning vad det verkar jag och William, mina föräldrar blev dock tydligen smittade och känner sig rätt allmänpåverkade. Attans dagisbaciller...
    Härlig presbild du har, så mysig!

Svar på tråden Vita hem del 6