-
oj vad mycket fint!!!amanda25 skrev 2008-01-07 21:56:06 följande:Lite julbilder i galleriet innan utrensningen för den som orkar!
-
Ååååååååå va fint!!! Tror nog att det får bli ett sånt.... vi kommer att få sängen av mina föräldrar så då har vi några kronor till iofs att lägga på ett skötbord som vi kan ha längre fram med bebbben saker i.....Ninizen skrev 2008-01-07 22:13:50 följande:Numberone: Titta in i mitt bildgalleri. Där har du skötbordet Hensvik. Man kan ta av skötdelen och använda som bokhylla sen. Har dock inte gjort det ännu, men funderar på att göra det nu. Ska till Ilva i veckan och köpa skitsnygga svarta rottingkorgar att ställa in i hyllorna. Ska ta bilder så du kan se sen. Jag älskar skötbordet. Är så fint med den randiga "tapeten/skivan" inuti. *mums*Bilder ligger både under "gamla lägenheten" och "lillemans grejer"*ligger dubbelvikt och skrattar* Om vi ens hade ett badrum med en ordentlig dusch... vi har en lånad kabin som står mitt i tvättstugan för den får inte ens plats i ett hörn pga tak/golv är så ojämnt och i mitten var det högst..... toaletten på mittenvåningen är så liten att när man går in så får man backa ut i princip... Fattar inte att det fick plats ett badkar där inne när vi flyttade in.... fast å andra sidan var låren å lite av skinkan på karet när man satt på toalettenHimmelbit skrev 2008-01-07 22:15:25 följande:Aha, tänkte annars att du kanske hade ett badkar. Även om VSM skrev att badkarsskötbord är hemskt fula.. . Vi har ett nämligen som är helt ok. Inte jättevackert men väldigt smidigt och ganska stilrent ändå.Men är det på en annan våning så blir det ju genast lite värre...
-
hihi ne fast kanske kan ha det hos grannen i så fallHimmelbit skrev 2008-01-07 23:05:13 följande:Ajdå! Det låter som en ren fars... Ska inte rekommendera skötbord till badkar då..
-
Sovgott!!
-
Tack för alla era tankar och funderingar om skötbord, det har hjälpt mig mycket.... Är helt förälskad i Hensvik och även sambon tyckte att det var fint + att vi ändå skall ha samma i säng.....
Idag är det ikea och loppis som gälller och jag hoppas att det blir några små fynd.....
KRAM
-
Gokväll tjejer!!
Idag har jag fyndat en gammal pianopall som skall få möta vit färg så klart och få en liten dyna uppepå och sen hittade jag två vackra örngott med monogram (?) som jag skall sy om till "vanliga" prynadskuddar..... I love loppis....
PÅ ikea blev det istoppningskuddar och ett par Wilma- gardiner sen gick jag mest å drömde på barnavdelningen
Mimma:
GRATTIS va roligt att bli tipsad om!!!
-
FruPuffen:
Ne det är så roligt att dyka ner i allt och gräva runt.....
-
-
OOOOooooh va roligt!! GRATTIS!!!!! vad är det de är intresserade av...... du har ju gjort så mycket....MiaMariah skrev 2008-01-08 22:34:22 följande:Vet ni vad? Jag är så glad, har fått en stor beställning från en känd inredningsbutik ni alla härinne känner till *sjunger och dansar av glädje*
-
Vill kika men jag hittar inte din länk!?MiaMariah skrev 2008-01-08 22:39:26 följande:Tack söta du! Mina små och stora kort plus små och stora tändsticksaskar.