Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Mori skrev 2008-01-18 16:06:01 följande:
    Grattis!!!! Det släpper lite späningar nu va? Vilken vacker ängel du fick! Och en kalasbra kamera verkar det som. Det var du värd!
    TACK! ÄR så glad och hoppas på att det bara blir några få kompletteringar på min uppsats sen är det hela HELT klart
  • numberone
    MiaMariah skrev 2008-01-18 17:12:15 följande:
    Ah, ok.. Ja, det är väl bättre än att han barrikerar bebisrummet iaf.. Kommer ni in i slanka tråden??
    JA det är det verklgien .... måste få lite ro där inne utan att känna lukten av Iron Maiden och alla andra hårda grabbar
  • numberone
    Kajsa M skrev 2008-01-18 17:25:29 följande:
    Vet ni vad ungen säger när jag har fått upp vimplarna?Nej jag vill ha blå!!!Storasyster vill nu ha likadana fast rosa. Så det lär nog bli flera i helgen...Har söta tyger från bruka och panduro i rosa så det är bara att sätta fart!
    som det kan bli....
  • numberone
    amanda25 skrev 2008-01-18 17:48:08 följande:
    Hej! Någon som vet hur man använder en stryka på bild! Har vunnit en på Tradera utan beskrivning! Skall skryka den på en kudde!
    Du måste ha ett papper emellan....bakplåtspapper ex. för det tål värme, strykjärn där du stänger av ångan och sen skall du ha ett hårt underlag att stryka emot, sen måste du lägga ett rejäl tryck på strykjärnet samtidigt som du gör små cirkelrörelser i en halvminut eller nåt och sen kan du känna lite hur det verkar när du börjar ta bort pappen som sitter på mönstret om det inte släpper så värm på ett tag till.... annars är det lätt att det fattas bitar av mönstret när du drar bort pappret
  • numberone
    amanda25 skrev 2008-01-18 18:01:12 följande:
    Tack snälla numberone för beskrivningen!!
    Hoppas att jag minns helt rätt men jag vet att det var viktigt att man trycker hårt och inte har ånga på.... sen hur länge det var är ju lite osäker på... kanske nån annan vet mer säkert
  • numberone

livet från:

hihi jo vi har liksom fått göra en rejäl kompromiss å jag ber till ovan att han sätter igång å grejar i källarn... försöker trycka på "för din skull"

Svar på tråden Vita hem del 6