Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Hej!

Letar efter en sida från Butik Sofia men kan inte hitta den... är det någon som vet adressen... min mamma hade hittat den genom någons blogg.... är så nyfiken? Sen är det någon som firat 100 000 besökare nyligen och även gjort ett rosa flickarum, någon som känner igen detta??

• numberone
    Smultron och glass skrev 2008-01-28 11:18:53 följande:
    Numberone: Tack för tipset. Den var ju ganska lagom dyr också. Ixus-kamerorna verkar överlag få bra recensioner.
    Ja vi har haft två andra tidigare och har varit väldigt nöjda med dem... en dig och en vanlig... tror inte jag tagit så mycket kort som jag gjort nu på sistone sen jag fick denna... är riktigt roligt när bilderna blir bra.... det finns inställningar för om man tar kort ute, på stranden, i snö mm.
  • numberone
    Truffles skrev 2008-01-28 12:00:10 följande:
    Jag kan ha fel men jag tror att det är samma. Tror den hette "Butik Sofia Nilsson" eller nå´t förr.
    Möjligt men hon såg sidan igår?!

vem är det som har bloggen Drömhuset?
  • numberone
    juliah skrev 2008-01-28 15:22:20 följande:
    Lina, ja. Jag kommer att tacka ja om lönen är rimlig *hoppas*: Jag hinner ju att arbeta som lärare senare, är 26 och har många många år kvar i yrkeslivet.
    Vad är det för jobb?
  • numberone
    juliah skrev 2008-01-28 15:38:44 följande:
    Tack snälla Tussa!Gjorde precis som du innan vi flyttade till vårt hus. Mysigt att packa upp alla nya fina saker man köpt på sig.Mia, ja jag hoppas att det blir bra.Lina, ja så är det nog ofta!numberone, butiksjobb (min favvoinredningsaffär). Fick erbjudand epå tjänst till hösten och det vore perfekt eftersom det varit planen, att börja arbtea igen hösten 08.
    ÅÅååå va roligt.... tveka inte utan hoppa på!! Sånt kan göra gott bara för själen även ifall inte lönen är den bästa
Svar på tråden Vita hem del 6