Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Oh nu kom jag på... A kan bygga en liten soffa med förvaring ju! Då blir det billigare å dessutom är det kul med saker man gjort själv... (när de blir bra) Så kan han göra ett skötbord i samma "serie"

• numberone
    LinaoMatilda skrev 2007-12-29 19:00:20 följande:
    Ja det var ju en bra idé Har du nämnt den åt honom?
    Ne kom på det nu.... tror han gillar när han får bli engagerad i bebisen mer praktiskt... han var som ett litet barn på julafton när vi kikade på vagnen....
  • numberone

Kajsa:

Vilka ljuvliga stolsdynor du har gjort *avis* Hur har du gjort? Vill me kunna göra sånt...ser så fint ut och hade passat perfekt på våra stolar i vardagsrummet....

• numberone
    Himmelbit skrev 2007-12-29 21:28:03 följande:
    Den var jättesöt!!
    Visst måste det gå att måla det rosa.... gillar inte tanken på rosa till en kille (hukar mig)
  • numberone
    Himmelbit skrev 2007-12-29 21:35:55 följande:
    Absolut! Från mig kommer inga flygande föremål - jag är helt inne på din linje! Rött funkar för mig inredningsmässigt för sonen, men rosa - nej!
    hihi vill ha en röd fin laban filt i vagnen till hösten sen.... Åååå va det är underbart att äntligen skulla få en liten bebbe!! Njuter av att vara bebisego
    gemelli skrev 2007-12-29 21:30:25 följande:
    Jag gillar deras med getingarna, tycker den är sååå söt....
    Ja den är med super fin!!
  • numberone

Kajsa:

Tror nog inte att jag ger mig på att göra det själv utan ber nog snällt min mammas väninna om hjälp, hon syr till väldigt billigt pris....

MiaMariah skrev 2007-12-29 21:44:29 följande:
    hur långt gången är du nu numberone?
    Går in i v. 18 imorn!! iiiih
Svar på tråden Vita hem del 6