-
Usch, krya på dig!! Magsjuka är det värsta som finns, jag är hellre riktigt förkyld.... Fast ngt som är bra är ju att det brukar gå över ganska fort *försöker peppa*Daggdroppen skrev 2008-01-16 09:18:27 följande:Nu har jag skummat ikapp. tack för omtanken Julia, Nilla och Kajsa Ska försöka läsa bättre senare idag, bara ni lovar att inte skriva så fruktansvärt mycket! Det är magsjuka jag har. Fick feber igår (och har idag) och magen fortsätter "att göra sitt" idag... Är lite piggare ändå idag. Har mest varit som en död och torkad fluga. Dessutom har sonen också fått feber,så man måste ju vara piggare för att både ta hand om honom och mig själv. Fattar inte att jag hade så otur så jag fick magsjuka igen. Jag hade ju på jul också... Krya på dig Kajsa!Nilla, såg vilket sms maken din hade skickat. Borde förbjudas ju Förstår din känsla över att lämna Ida, men se det positivt då hon trivs!!!
-
juliah skrev 2008-01-16 09:23:07 följande:Lcroft, ska dina barn flytta hemifrån? Det ska inte mina nublu, jag är lite småintresserad, minns du något pris?syltan, så fräckt! Usch!Krya på er alla sjuklingar!
haha, jag pendlar mellan att jag vill att barnen skall bo är för evig - resp flytta direkt nu
Just nu vill jag att de aldrig flyttar (- jag har sovit bra, nu kollar en tv o den andra killen sover
)
-
jag är också lite sugen, men lämnar företräde t damer som kan slåssnublu skrev 2008-01-16 09:37:04 följande:Lasse: Tror de fanns i två eller tre stl. Jag köper väl på mig ett gäng så får ni ha huggsexa om dem sen.
-
*asg*juliah skrev 2008-01-16 09:46:47 följande:mimma och syltan, ni har inte en chans mot mig *slåss hårt*!Nublu, låter bra med ett gäng, jag är också intresserad av tre st.lillafruluva, det var en bra idé, så kan syltan och mimma göra
-
LinaoMatilda skrev 2008-01-16 09:40:11 följande:Hej på er!Knyttis: Bra att ryggen är bättre. Ta det lugnt bara så den blir riktigt bra.Fluffiga: Krya på dig, hoppas det går fort över.Kajsa: Skönt att det inte blev värre då. Är din man ofta på jobb utomlands? Frågar eftersom de nu frågat min man om han skulle vara intresserad av att åka på projekt utomlands också. Har lite delade åsikter om saken LCroft: Förstår hur du känner det, och Ida kommer att vara så glad när du hämtar henne. Men visst är det bra att de kan trivas på dagis också
Min man är borta lite då o då o jag tycker att man vänjer sig. Jag vill gärna ha reda på dagarna i förväg så att man kan planera. Jag "godkänner" inte så många helger..... de är heliga. Sen hjälper det till om man har en mormor el liknade som kan rycka in, att man är lite självständig o inte bara sitter hemma o väntar (det blir stressande o tråkigt både för dig o mannen). Meeen, man har ju fullt upp med FL, pyssel, inredning, blogg mm så eg har man inte tid med en man
Vsm --> Fiffigt
-
Oj, den var (kunde blivit) fin! Liiite för dyr...Värsta Supermamman skrev 2008-01-16 10:25:42 följande:Sylt: . Visst är det smart. *hoppas på många små söta flickbarnbarn*Det här blev jag kär i! Synd att det var så dyrtwww.blocket.se/vi/14833781.htm
-
... nu måste jag logga ut.... har iof sprayat en hushållsvåg, fotat o fikat samtidigt...
-
Oj, två månader är ju länge! Det får ni nog snacka riktigt om, hade kanske varit bra o testa lite kortare period först. Kan ni komma o hälsa på under tiden?LinaoMatilda skrev 2008-01-16 10:45:58 följande:Sylt: Tack för svaret! För min man skulle det vara ganska långa projekt på upp till 2 månader. Vilket ju också betyder att det inte kan bli så ofta. Vi får väl se, inget är säkert ännu.Mimma: Så fina!
mimma --> Kunde varit jag!! Det är bara att glömma o gå vidare, man retar sig men det tjänar inget till. Inte ens så mkt så att man tänker på det till nästa gång.... Jättefina kläder! -
Ok, men då låter det inte så farligt. Såg framför mig att ni inte skulle ses på två månader, prata 1gång/veckan i knastrig telefonLinaoMatilda skrev 2008-01-16 12:54:18 följande:Jo det är länge, och det kan vara kortare perioder och beroende på vilket projekt. Det är i europa så vi skulle kunna hälsa på och han kan komma hem till helgen ibland isf.
Nytt i bloggen - Isabella Smith igen... -
Oj, förvirrande när många byter både nick o bild
Kul med förändringar!