• Sylt

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-21 20:49:48 följande:
    Förstår du om det är fraktfritt även till sverige?
    Det är det inte..... men det är värt det ändå *satsar på att bli stamkund*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2008-01-21 20:52:30 följande:
    Vad synd ! Klickade till mig massor, frakt på 250 DKK. Tur att jag inte har några pengar eller nåt *hahaha*... pankbantar från och med idag!
    Jag lurade med mig mamma så hon få ta halva frakten *slug* Har du inte ngn du kan dra med dig ner i träsket?
  • Sylt
    lasseliten skrev 2008-01-21 21:19:29 följande:
    Mimma - sorry, ang, stavfelet...var iiinte smått stressad! Ebbe spydde i vasken medan jag plockade i köket.   Tror att han stoppat kattens torrfoder i munnen och att han sen kväljde sig, men vi får se....kanske är det dags för magsjuka även här.
    *håller tummarna*
  • Sylt
    nublu skrev 2008-01-21 21:24:07 följande:
    Jag är sugen på HD-quiltar på rea från Nordhjem. Fast det kanske är dumt. *minns den spräckta Formexbudgeten med fasa*
    ... dumt att fråga mig som precis lagt min andra best till Danmark denna månaden
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-21 21:21:27 följande:
    Sådana saker händer mig också - fast inte med TV:n utan här, vid datorn!Just nu svär min sambo långa fula ramsor om ett av mina skåp... Sonen har dragit ut digital-TV-boxen och därmed fått ut Scart-kabeln. Så nu kan inte sambon titta på TV - han når inte att sätta i kabeln.. Axplock från vad han säger: "Hur xxx kan man trycka in en massa saker i ett skåp från 1700-talet bara för att det ska se snyggt ut..." "Hur xxx har du lyckats få in sakerna i skåpet..." osv. Jag kan knappt hålla mig för flabb! *elak*Dessutom får han småstötar hela tiden när han grejar, pga att jag var tvungen att plocka isär Scart-kabeln för att få in den i skåpet  - ville ju inte göra hålet på baksidan onödigt stort . Så, nu funkar TV:n och sambon är lugn igen!
    Haha, gillar att han får stötar för att du bara vill ha ett liiitet hål
  • Sylt

tjena

hemma fr stan! Hittade faktiskt två blusar o en jacka Jag har svårt för att koncentrera mig på mer än ett intresse i taget. Jag pendlar mellan inredning - barnkläder - damkläder.

Juliah --> Jag skulle gärna måla alla våra golv vita!! Det är såå fint. Tycker att de håller sig ganska fina. Ang bänkskiva, jag ville inte ha trä direkt i anslutning t diskhon (för att behöva vara rädd för att det blir förstört, att torka hela tiden är inte riktigt realistiskt i denna familjen.....). Vi kollade på olika stenskivor (mannen har en kanonkontakt o vi fick det nästan gratis), men jag tyckte det var svårt. Ville inte ha "marmorkänsla" o sen kändes det så hårt (krossa glas mm). NU - hade jag gärna tagit en stenskiva...... tror att jag skall betsa vår träskiva svart....

enji --> Ingen sa t mig att det var kräks på dagis i fredags..... S fick ju en släng i lördags.

mia --> Finfin stol!

Själv är jag snart klar m skåpet, letar efter "nykelhålsskyltar". Var på "Byggnadsvård" i Malmö men de hade bara tre att välja mellan o den jag kunde tänka mig var slut.... *letar vidare*

Svar på tråden Vita hem del 6