• Sylt

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-25 21:09:17 följande:
    Kul med ny skänk! Är det ett målningsobjekt eller färdigt?
    ...målnings, fast lätt! Den är i kanonskick, en snickare som säljer... bara att klaffsa på färg .Det är släta luckor där nere. Ska ha den under platt-tv´n, har gett mig lite skulle helst gömma tv´n i ett skåp
    Bild 123.jpg
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 21:18:50 följande:
    Kajsa: Japp Min man var inte lika sugen på det som jag, men han ställde snällt upp. Vi har nämligen fått en kökssoffa som jag gillar, men vet inte riktigt vart den passar. Nu provar vi olika alternativ Sylt: Va trevligt med ny skänk. Och så vill vi ju gärna se bild sen
  • Sylt
    Kajsa M skrev 2008-01-25 22:02:37 följande:
    SyltDet kommer säkert bli supersnyggt! Det är fint redan nu, men vi vet ju alla att det blir ännu bättre vitt. Jaha då blir det målning hela helgen då!
    hihi, tack!

Godnatt på er!
  • Sylt

Hejhallå!

Tillbaka från Göteborg.... har massor av fint att visa er! Ska försöka blogga lite imorgon (om jag hinner, måste fixa med allt det fina nya också)

Har bara skummat igenom, skönt att ni inte har skrivit så mkt.

mimmi --> Finfint skåp! Ljusljusljusblått får min röst!

Godnatt!

• Sylt
    Det ljuva livet skrev 2008-01-27 22:51:12 följande:
    Va sylt! Har du varit i götet och shoppat utan att ta med dig varken Mia eller mig?
    Hihi. Ja, vi åker ju dit lite då o då Denna gången var det mkt "jag mötte Lassie" på hotellet. Orup, "fråga Olle", Felix Herngren, ngn ståuppare som jag kände igen mm

Jag "gjorde" flera av era favvisaffärer, bla Casa Linne, Balders Hage, Grandmas, Sia mfl
  • Sylt
    lasseliten skrev 2008-01-28 20:49:28 följande:
    Sylt- fy, vad avis jag är på grejerna i din blogg! *skicka GENAST hit*
    FruPuffen skrev 2008-01-28 20:49:50 följande:
    Åh vad mång kändisar du träffat ! Nästan så att vi också kan säga att vi känner dem nu !
    Ni kan få ta på mig
    MildaMaränger skrev 2008-01-28 20:34:48 följande:
    Skötväsketips skulle jag behöva! Om ni har några!
    Skip*hop rules!! Alla modeller, men gillar saddlebag på Buggan.
  • Sylt
    snuffsis skrev 2008-01-31 10:12:20 följande:
    Jaha, då har jag köpt en leander vagga på blocket som är sparsamtanvänd och fräsch för 1000:- + 75:- i frakt. Dock ingen sänghimmel eller benstativ! Nån annan som har eller haft leandervaggan, som kan skriva om vad ni tyckte?
    *räcker upp handen*. Den är kanon, vi har varken ben el himmel. Tycker det är finast att hänga den i taket. Jag har hängt den vid sängen, så när bebben vaknar sträcker jag ut en fot o sätter "igång" den
Svar på tråden Vita hem del 6