Nu har jag nattat två barn, fast ett är vaket igen...
, sen är fl så segt att jag nästan 
mimmi006 skrev 2008-01-23 19:08:57 följande:
o o o o o *apljud*, så du skickade efter den! Graaaaattis!
hihi
Daggdroppen skrev 2008-01-23 19:09:43 följande:
Hihi, nu hänger jag med. Vad håller du på och fixar med där??? Är det totalrenovering eller bara "inredningsändringar"? Berätta mera för nu känner jag att jag missat något!
Helt nytt! Vi har byggt om på ovanvåningen (i somras eg, men nu tar vi tag i sista rummet). Helt vitt, öppet upp i nock, vita bjälkar, vitt plankgolv, en grön vägg m hyllor (se bloggen). Nu skall jag bara slutföra.... har lite lister mm. Jag visar bilder så fooort jag kan!
Truffles skrev 2008-01-23 19:20:31 följande:
Ledsen om jag tjatar... Apropå det här med vitmålade golvtiljor. Är de lätta att underhålla och hur håller de sig mot t ex ett parkett eller laminatgolv? Blir det lätt repigt och fult är det jag undrar över alltså. Målar man bara eller lackar man också?Den som frågar får inget veta.
Menar du vitmålade plankgolv *trög*? Det har vi i ett par rum, bla hallen. Det har hållt sig jättefint, smuts syns ganska tydligt, men det är lätt att rengöra. Tycker inte det blir slitet, men sen har vi ju lite shabby också
Vi har bara målat, vattenbaserad golvfärg. Tre lager i hallen o två i resten av rummen. Undrar du ngt annat? *svammlar*