• juliah

Vita hem del 6

Tack söta ni!

Nja nu är jag i gasen redan liksom, ikväll ska jag skriva en rimlig lista på vad som ska göras. Tvättstugan måste definitivt vara färdig tills dess. Tycker att det är för lite tvättstugeinspiration i tidningar...

De har fotat för Allt hemmet och Lantliv, så något av det blir det.

TÄNK om de vill fota ett "vår hem". Jag som precis julpyntat Skrattande 

Kajsa, jag tycker väldigt mycket om Leksvikbordet, vad kan det kosta att få det målat, absolut värt att kolla upp.

• juliah

Kajsa, ja absolut, bordet är väldigt fint och i vitt blir det klockrent!

Ja jag har inte så mkt kvar egentligen i tvättstugan, får bli en snabbis till Ikea imorgon.

Jag vet inte men det känns nästan "skämmigt" att det blev två så stora grejer på kort tid...Generad

• juliah

Ääääsch, nu skäms jag ju ännu mer Skrattande TACK!

Nu vill jag veta om det är jul, vinter eller vår som gäller i reportaget.

malins, har du ringt?

• juliah

Emmsan, har lagt till dig, men du hittar mer spännande bilder i min blogg.

Är ni duktiga på att uppdatera bildgalleriet, känns som mina bilder är så gamla och inte riktigt uppdaterade.

• juliah

Ett snabbtips: Saffranskakan i senaste Lantliv, gudomlig!!

• juliah

Godmorgon!

Jag vill börja med att säga att jag tycker att det är förbannat tråkigt att det görs anmälningar i den här tråden av personer som jag förmodar läser den i det "tysta"
    Jag får väl inte skriva om det heller förmodar jag utan att bli anmäld själv men jag ville bara få det sagt, och ser du detta som gör dessa anmälningar,seriöst, UNNA människor lycka och framgång! Avundsjukan kommer du inte långt med.

Sådärja, dags att plocka fram mitt annars så goda morgonhumör Skrattande
    Jag vill inte skriva mer detaljerat om det heller men det skrevs om det här för ett tag sedan i tråden...att man inte får länka till sin blogg om där länkas till ngt som har med försäljning att göra. OBS! Anmäl mig inte, jag säljer inget i min blogg Skrattande

• juliah

Var är bloggtråden? Borttagen pga anmälningar?

Har skummat ikapp lite, Miamariah, jag tycker om soldaten mest.

vsm, såå fint blir det, ditt nya skrivbord och stol.

Malins, Om det är så att du absolut vill ha en sådan säng så kan det ju vara en idé att be släktingar bidra lite i julklapp osv istället för leksaker som man kanske redan har gott om.
    Har ni haft dop?

Sen tog minnet slut, blev lite upprörd såhär på morgonkvistenSkrattande

• juliah

caffe latte, nej nej, jag har inte blivit anmäld, andra som gjort "reklam" i sina bloggar. Blev arg ändå hihi!

Jag och Elle åker till Ikea om ett par timmar, hoppas på att Aina gardinerna finns inne nu. Tvättstugan vill jag absolut hinna få färdigt nu.

• juliah

lillafruluva, ja så är det väl alltid, ibland är jag för naiv bara...

Grattis! Alltid skönt att ha maken med på planerna Skrattande

• juliah

malins, jag tycker också att Noells lilla 50 talare är superfin, en sådan kan du ju få för ett par hundralappar.

På Laurits kostar de nog lite olika mkt beroende så det kan ju vara värt att kika ändå.

Svar på tråden Vita hem del 6