Vita hem del 6
http://juliasvitadrommar.blogspot.com/Lite nytt!
Ja nej jag vet inte om julstjärnor är riktigt jag, amaryllisar däremot, ååå. Har två vita men såg lite mindre på plantshopen, ska ta mig en tur dit imorgon.
Men usch Lcroft. Förstår att hon känner sig ledsen.
kajsa, jag är också besviken på åminne serien. Var ju sugen på skåpet men nej, för dyrt med tanke på standarden. Då kan man ju nästan få en elviras möbel istället *frestar*
Knyttis, skrev till dig men minns inte längre vad, blev sådant strul på fl.
Krya på dig Kajsa!
Jag har sagt det förr, men jag har aldrig varit magsjuk, kan man ha ngn slags immunitet mot det tror ni? Ligger säkert på toaletten inatt bara för att jag skrev så
Tackar om magsjukeinfo tjejer!
Jag är också så glad att Elviras fortsätter, det innebär att mitt samlande också kan fortsätta hihi!
Jag fick höra ngt om att ägarna splittrats och fortsatte med möblerna på varsitt håll. Och att de var osams...mer än så vet jag inte riktigt men struligt värre är det, och ännu kan de inte riktigt garantera leveranserna.
Inox, så fint du gjort! Jag köpte också upp lagret av band på Coop
Blev väldigt sugen på en vit bock nu...
lillafruluva, ja jag tror på sprayfärg.
Nää, här regnar det.
Supersöta kronor mimma!
Ja jag såg också en vit bock häromdagen...minns inte var. Hade inte jea också sprayat en?
Bu blev jag så upphetsad att jag glömde allt annat. Hann se en fin adventsstake iallafall, mia mariah!
Den 17:e kommer de och fotar vårt hem! Iiiiiiiiiih!
malins, KÖP! Ring!
Superfint lasse, vad gick ny tyget på.
Jag kommer att vara rätt påfrestande nu...Hjälp hjälp, hur ska jag hinna göra allt jag vill före fotograferingen?