• juliah

malins, alvine har vi men de nya alvine är ju inte kritvita Ledsen

lillafruluva, japp, det ska jag göra Skrattande

• juliah

Hej vita vännerna!

Hinner inte läsa ikapp just nu, kom just hem från shoppingtur.

Aina gardiner, Himlas vita hissgardin, en liten matta från Himla, lampa, ram,buxbomkrans (latmask), vackra slitna små krukor blev dagens shopping.

Tips! Utanför Ikea finns ett stånd med urvackra kransar och krukor för bra pris. (Kungens kurva)

Hämtade även nublupaket idag med Maileg spis och två posters, fick mina Himla kuddar och Lantliv på posten, jippiiiiiie vilken lyckans dag Skrattande

• juliah

Kajsa, tack för inspiration, nu vet jag exakt hur jag ska använda mina "sylt hjärtan" Glad

Vicka, nr 2 tycker jag.

Lcroft, snart snart, det är projekt tvättstuga som ska avslutas. tar tid, kostar pengar, men snart så!

malins, jag skulle inte heller "upplysa" om det. Jag skulle bli rätt förbaskad som säljare om en person ger mig infon, och sedan inte är själv villig att betala vad den är värd. Och vad den är värd är ju svårt att avgöra eftersom den är begagnad och utan sidor.

Jag tror att du snart hittar en underbar säng till lille Jacob. Jag tycker föresten väldigt mycket om den där vita järnsängen som Ikea har, vet du vilken jag menar? 

• juliah

malins, haha, ja det kostar ta mig tusan. Är rätt nöjd ändå, blev sponsrad av min pappa och Himlagardinen fick jag för en femhundring.

Jag fick mig ett gott skratt också, min käre far är en ganska ja vad ska man säga, rättfram människa, Sista orden innan jag och Elle hoppade i bilen var :Föresten, borde inte du köpa dig lite ordentliga kläder, du ser ju ut som en vänsteraktivist!
    Skrattande Hur nu en sådan ser ut Fundersam

Jag vattnar knappt kungsgranarna vi haft med de har stått sig riktigt bra!

• juliah

Mia, haha, ja fråga inte mig, jag såg ut som jag brukar när jag är ute och åker runt till oglamourösa ställen som Ikea. Svart parkas, svarta jeans och svarta Uggs. Jag är en bekväm tjej av mig helt enkelt, och bor man på landet så gör man...Skrattande

Härliga julgranar ni visar upp!

Har du levande ljus mia?

• juliah

Mia, ok, jag vågar inte ha levande ljus med tanke på barnen men någon gång ska jag också ha det!

Hihi, ja min far är en...äsch, vet inte ens hur jag ska beskriva. Han är min pappa helt enkelt! Glad

• juliah

lillafruluva, bläddrade snabbt igenom, recept med choklad och en väldigt vacker tvättstuga hann jag lägga på minnet.

kajsa, jaha så du brukar inte ha nätstrumpbyxor och kort kjol på tur till ikea hihi...
    Nej men usch, jag skulle aldrig få för mig att piffa till max för ett Ikea besök.

Nu är nya Himla kuddarna på plats i köket, ååå så juligt det blev Skrattande

• juliah

kajsa, kilar ner och fotar just for u...

Å, hade inte ens tänkt tanken på blåbärsris, ska se vad skogen har att erbjuda.

Syltan, japp, tänkte säga att jag hade palestina och armybyxor på mig Skrattande

• juliah
    IMG_4857.jpg  IMG_4856.jpg

Ok, nu får ni hålla tillgodo med opiffade bilder på kuddarna. Dörren ni ser ska vi stänga igen, kanske blir där ett litet fönster till vardagsrummet, ev sovrummet som ska byggas där.
Svar på tråden Vita hem del 6