Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-11-29 18:06:02 följande:
    god kväll! Oj, vad ni skriver! Grattis Juliah till att artikeln verkligen blir av!! Såååå spännande! Grattis Malins till en fin säng! Hur mycket fick du betala? *nyfis* Imorgon bär det av till sthlm. Ska bli kul att komma iväg en sväng. Det dryga är bara att lägenheten i sthlm är på 4 och en halv trappa...utan hiss. Som tvättäkta småbarnsföräldrar reser vi inte sepc. lätt
    Har du hört nåt mer om bordet?
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-11-29 18:13:58 följande:
    Ja, precis så ser det ut.Köpte en jättefin fönsterlampa idag. Men när jag tänker efter kanske jag borde köpt två. (Men det fanns bara en).Samtidigt är jag lite rädd att det ska bli FÖR symetriskt på något vis med flera likadana lampor. Fast det kanske det inte blir?
    Hur ser lampan ut?
  • mimmi006
    Daggdroppen skrev 2007-11-29 20:03:07 följande:
    Nu ikväll är maken borta på ett styrelsemöte så jag passade på att sätta i min favorit julskiva på nästan högsta nivå Jag är inget Carola fan överlag, men julskivan Jul i Betlehem älskar jag. Speciellt låtarna En stjärna lyser så klar och Himlen i min famn. Dessa är så fridfulla härliga låtar, som gör mig varm i hela kroppen. Julstämning då den är som allra bäst!Vilka är era favoriter? Både låtar och julskivor?(och det bästa med allt den här julen - jag behöver inte vara rädd för att mina grannar ska höra hur hårt jag spelar (och sjunger falskt )
    Haha... Lars Vegas Trio! Jag kan inte med Carola, men jag ska nog se dokumentären när hon byter ut tänderna....
  • mimmi006
    FruPuffen skrev 2007-11-29 20:24:09 följande:
    Här kommer en liten hälsning från ett soligt Valencia, Spanien! Lite kallt om kvällarna men mitt på dagen blir det runt 20 grader! Tapas och Paella har slinkit ner och vi tar det lugnt och strosar omkring mest. I morgon blir det en tripp till ett akvarium med hajar och sånt och på söndag ska vi hyra bil. Har skummat lite snabbt och kan bara säga:Ni är fantastiska här inne i tråden! Allt fint ni gör, all inspiration ni ger, det är en så stor glädjekälla! Stor kram till er alla.
    Men ååååå, vad härligt! Värme och tapas Räcka ut tungan!!!! Stor kram tillbaka
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-30 21:45:16 följande:
    Jag köpte den på Unnerstad gård (utanför Linköping) men den finns nog lite här och var (minns inte "märket" nu, men någon av "de stora").Mimmi visade oss denna underbara butik förra helgen:www.unnerstadgardoinredning.com/1.htmlSäkert har någon annan koll på märket - själv är jag urkass på den fronten..
    Jag tror att de har den på www.tradgardsliv.se eller var det på www.systerlycklig.se !!!
Svar på tråden Vita hem del 6