Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-28 20:47:31 följande:
    DÅliga bilder, egenhändigt ihop klippta...Inget datageni har inte så vi får se hur de blir....
    Ser fint ut, även om jag har svårt att se så små bilder *saknar mina globas*... ett extra plus för Waltherhjärtat!
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 22:09:11 följande:
    mimmi,Är det något glas eller liknande framtill på huset?
    På det vanliga är det öppet, på den med hjärtan är det glas i de stora fönstren!
  • mimmi006
    MiaMariah skrev 2007-11-28 22:50:04 följande:
    mimmi - jag frågade dig i din gästbok häromdagen hur stort ditt zinkhus är ungefär - det stora med madonnan - är det samma storlek på ditt som det på Syster Lycklig?
    Förlåt, jag glömde svara dig, har för mycket just nu. Det är precis samma hus som på syster lycklig och där står måtten! Är du sugen på ett?  

På tal om julrosor avstår jag dem helt... jag har aldrig gillat dem, så det blir julrosor, hyacinter och amaryllis... vita, förstås! Sen tycker jag att enar, granar och myrten är fint på julen.
  • mimmi006

Kajsa- krya på dig! Instämmer med de andra att Åminne är fina att titta på, men känns lite B i kvalitén. Skulle hellre ta Ingolf eller välja ett dyrare alternativ.... kolla blocket efter Wilma, det fanns en stoooor grupp häromdagen

• mimmi006
    INOX skrev 2007-11-29 11:13:50 följande:
    Tack tack! Vad go du är... :)Förresten. Är det någon förutom Julia som har avslutat en tiramisufilt? Jag är snart klar med själva filten... bara kanten kvar sen. Ska sätta samma band i som Julia gjorde. Hoppas det är okej Julia? :)Har typ köpt upp COOPs alla brun/vita band både i kalix och Coop forum i Luleå, hahaha!Skulle vara skoj att se fler bilder på filten. Min blir ju 140 x ca 100-120 cm. Den är 96 bred nu, men det ser så smalt ut. Ska ju se ut som en filt och inte en stor sjal, eller nåt.
    Jag har gjort en halv, det vill säga en sjal !!!
  • mimmi006
    INOX skrev 2007-11-29 10:49:23 följande:
    Hej alla! Har inte skrivit här på länge, och så typiskt nog är det struligt idag, då. :)Har lite juligt i bloggen: wherethewhitethingsare.blogspot.com/Hoppas ni har en skön sista vecka innan julstressen börjar med pynt, bak och matlagning!Kram// Linnéa
    Vad smart! Pimpa en julbock, jag tackar för tipset ! Vad snygg rusta mattan är, vill verkligen ha en...
Svar på tråden Vita hem del 6