Vita hem del 6
God kväll!
Tittar in en snabbis för att hälsa till dig Gemelli, Hoppas du mår bra och att det snart tittar ut en liten Vide!
Hoppas alla ni andra mår bra!
God kväll!
Tittar in en snabbis för att hälsa till dig Gemelli, Hoppas du mår bra och att det snart tittar ut en liten Vide!
Hoppas alla ni andra mår bra!
hej tjejer!
Hoppas alla har det bra!
Själv ska jag iväg till jobbet idag efter 2 veckors frånvaro...eller..ja sjukdom kanske låter bättre *fniss*
Tänkte bara kolla in en snabbis.
Kom att tänka på en sak igår. Jag har inte sett Salmiak här på ett tag, eller är jag förvirrad??? Vart har hon tagit vägen???
Kram på er alla!!!!
Nemen...det går ju inte söka på hennes namn.
Har hon också bytt nick som alla andra?
Nu känner jag mig hel förvirrad!!!!
mimma
Åh tack!
Är hon aldrig här inne längre?
Eller har jag bara inte tänkt på det just för att hon heter Kajsa nu???
Jag igen!
Kajsa vad? För det finns huuuundra kajsor här på FL
Hej hej flickor!!!
*känner mig som en gammal tant när jag skriver så*
Vinkar tillbaka till dig Kajsa M! Nu vet jag vart du tagit vägen.
Får jag komma in på din sida? Vill se om du gjort några fler fiiiiina kuddar!
Har inte mkt att säga..hinner inte läsa ikapp något alls.
Jobbet kallar och jag är såå trött, hela tiden!
Hoppas ni får en bra dag!
Kram till alla från lilla mig!...
God kväll...eller snarare God natt!...
Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem.
Min arbetstid är slut 00.00....det roliga med att vara industriarbetare + en sjuhelvetes smärta i ryggen *pip och gnäll*
Grattis Gemelli till en underbar liten Vide!
MM
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga du ställde i min GB. Jag kan inte komma in på din sida...Gör det här. Jag är i vecka hrmm..14..eller 15 kanske...*förvirrad*
Illamåendet kommer och går. Tycker det håller i sig länge denna gången.
Hur långt gången är du och hur mår du?
Bea
Jag har också köpt "bamsen" *fniss* Mest till mig själv tror jag. För julen, men jag kommer inte ha hjärta att lägga honom i en kartong bland andra julsaker så det blir till att ha honom framme året om när julstöket är över.
Vad kul med den lilla presenten man fick av henne, Sofia, och det lilla söta meddelandet på baksidan av kortet.
Ha en skööön natt!
kram!
God kväll!!!
Har bara hunnit läsa senaste sidan så jag tänkte svara sig VSM ang din fina hallmöbel.
Jag tycker du kan ha en silvrig rund eller oval knopp, enkelt och snyggt. Och du behöver inte ha något alls inne i hyllorna. Blir super som det är. Ser rent och snyggt ut!
Juliah
Ska hemmet julfotograferas??
Vad skoj! Är det någon bilaga till aftonbladet då eller? Nääääär kommer den?