• Lynn84

Vita hem del 6

Bea

Jag har hört talas om det där viruset. Ska tydligen vara överjävligt för vissa.
    Det kan hålla i sig allt från en dag till år....känns lite creepy...

Hoppas du mår bättre snart!
    Kram!

En kram även till alla er andra som har det motigt just nu!

~Mamma till Colin 2 år och bebis i magen~
  • Lynn84

God kväll på er!

Mimmi...Vart har du hittat advensstaken du visar i bloggen?
    Jätte fint....märke, pris etc mottages gärna!

Ha en fortsatt bra kväll!

• Lynn84

God kväll på er!

Juleja

Vart har du hittat en så billig brio happy???
    Jag är jätte sugen på en svart eller brun....*mmmmm*

• Lynn84

Juleja

Oj...vad synd att jag missat det.
    Jag är visserligen svag för röda vagnar på något lustigt vis men jag har redan en röd Phil & Teds till sonen så jag vill ha en diskret liggvagn till nästkommande.

Får leta vidare....

Lycko dig! Skrattande

Har lusläst bland sidorna.....
    hinner dock inte kommentera, sonen är fortfarande vaken och vill ha min uppmärksamhet.

Ha en trevlig kväll!

• Lynn84

Hej flickor!

Det har varit en grymt jobbig helg.
    Fredagseftermiddagen började med att min sambo blev sjuk med feber.
    På natten hör jag ett stort brak och tror automatiskt att det är Colin som ramlat. Men nej, han låg brevid mig. Hittade dock A - sambon, avsvimmad på toaletten. Han hade fått världens magsjuka och tuppat av när han skulle resa sig. Jag fattade först igenting. Hjälpte honom knappt. När jag la mig igen kom jag på vad som hänt och blev helt förskräckt.

(Om det vore jag, hade han då hjälptmig bättre än jag hjälpte honom?)

I söndags blev lille Colin sjuk i magsjuka. Han har spytt sen dess fram till idag vid 13 tiden. Varit helt förtvivlad och försökt hindra kräkset från att komma upp genom att dricka vatten. Vad han än har fått i sig så har han inte fått behålla det.
    Efter ett besök på VC idag så har han mått mkt bättre. Ätit och lekt som vanligt.

*Tack gud för att han äntligen är frisk!*

Sjukdomarna har resulterat i en gorvrengörning av toaletten idag.
    Skrubbat ALLT med både grumme och klorin. Nu är det riktigt julstädat! Eller adventsstädat iaf! :0)

• Lynn84

Jag har redan adventstädat....och då menar jag inte bara städat hemmet utan städat fram advent. Har inte satt upp stjärnorna i fönstren än men jag har satt upp gardinerna, pyntat ljuskronan med gamla pepparkaksformar och, det bästa, pyntat ena fönstret med pepparkaksformar från när jag var liten. Blev jätte fint och väcker många minnen när man ser dem.

Beställde även de fina papperhjärtana i vitt på vitt snöre från Cosas. Virade lite hafsigt runt gardinstången i V-rummet och lät även en slinga hänga fint ner över vårat vitrin.
    Tyvärr kan jag inte visa några kort. Har ingen kamera längre.

Är jag helt tokig som redan pysslat så mkt?

Hur mkt har ni pysslat???

• Lynn84

Miamariah & Malins79

- Mannen vaknade till när jag sa hans namn och kände sig smått förvirrad.
    Han blev bättre på söndagen och inga mer "svimningsolyckor" inträffade.

- Ja, det där med städningen var behövligt och det kändes väldigt angeläget nu när det gått magsjuka här hemma.

Tack och lov har inte jag blivit dålig än! *peppar peppar*

• Lynn84

En inlägg till..... :0))

Det måste ju vara juligt i sängen med...och då menar jag sängkläderna! *fniss*

Dessa beställde jag igår till vår säng och till sonens säng. Alla likadana, lika juliga och lika juvliga! Ska bli såååå kul att få bädda!

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9406&productId=187291&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Hoppas det funkar!

• Lynn84
    nublu skrev 2007-11-27 20:53:27 följande:
    Lynn: Vilken pecklig magsjuka ni haft! Håller tummarna för att du ska slippa den. Härliga påslakan!www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx... Dom här var rätt ok också!
    Åh! De påslakanen var ju jätte fina! De missade jag. Får nog beställa dem med.
    Kan ju vara bra att ha om man måste byta plötsligt! Förvånad

Är snöflingorna på baksidan av täcket eller är det extra kuddar? tyckte det var svårt att se...
  • Lynn84

VSM

ÄÄÄÄÄÄLSKAR det stoora ljuset!!!!
    Vart har du hittat det? Dyrt?`*fniss*

Önskar jag kunde visa lite kort jag med. Får låna syrrans kamera så kanske jag kan visa lite kul till helgen. Min blogg som jag påbörjade i sommras har det inte hänt ett skit med - faktiskt. Ligger väldigt mkt på is...kanske t om under! Förvånad

Måste ta upp det där med bloggandet snart så jag kan visa lite kul. Nu är det ju bara två månader kvar till inflyttningen i huset och då kommer det hända mkt kuliga saker som jag måste visa!

Svar på tråden Vita hem del 6