• Lynn84

Vita hem del 6

Vill också gratta Juliah till reportage och kommande äventyr!

Bea, likadant bord har jag ståendes i väntan på en vita målaburk!
    Fick av syrran nu när dem köpte nytt...Åminne *grrr*
    Men det får vara så länge...jag tycker det bordet är fint, och finare kommer det att bli när penseln åker fram. Vill gärna ha en vit kökssoffa till men vet inte om vi får plats med det i huset.....*överraskning*

~Mamma till Colin 2 år och bebis i magen~
  • Lynn84

Godmorgon!

Mori Jag instämmer med alla andra - se till att stämma den jäveln! Få tag i klinikchefen och låt denne veta vad det finns för läkare där! Jag fullkomligt avskyr sånt och får så ont i hjärtat! Gråter

Tänkte på en sak Juliah skrev för någon dag sen. Om Lantliv och förra årets julnummer. Jag gillar också den mkt. Vet dock inte vilken jag tycker är bäst. Men om man plockade lite av varje hade man fått ihop en kanon tidning! Jag sparar på alla gamla julnummer oavsett magasin. Så tar jag fram dem vid jul. Finns godbitar i alla....kikade lite igår från 05 och 06 nr av Allt i Hemmet. OJ! En del saker såg förfärliga ut! *fniss*

Vi har ju så smått börjat packa här hemma och igår la jag ner massa inredningstidningar i en pappkasse. Tänkte " Men...e detta allt?" NEJ, såklart inte, blev bara lite smått förvirrad. Det finns tidningskorgar i vart hörn här hemma tror jag. Det senaste inköpet av tidningskorg kommer från Me and My Home, ni vet den i flätad pil...tro jag dt är. Den har fått sin plats på taoletten nu. Skrattande

Hur mkt tidningar har ni hemma?

Och

Sparar ni på alla så ni får beslutsångest om ifall ni ska slänga eller ej när ni väl märker att plats ej finns?

• Lynn84

Smultron och glass

Nej, det tog jätte lång tid innan jag kom in på sidan i överhuvudtaget.
    Vet inte vad det är som är vajsing.

• Lynn84

OJ!!!

Nu menar jag de små vita lyktorna och inget annat!!!!!!!!!!

• Lynn84

God kväll på er!!!

Konstigt....jag minns inte vad jag har läst! Förvånad

Idag har jag och sonen varit i skogen och letat efter julpynt. Fick med mig en hel del hem.
    Nu är det så vackert här att jag storknar när jag går in i vardagsrummet *stolt*
    Önskar jag hde en kamera så jag kunde fota lite.

Gav mig på att binda en krans av granris för första gången. Blev bra endå! Den ligger nu på en fin vit serveringsbricka med handtag och i mitten står 4 "block ljus" från Liljeholmens. Kransen är prydd med pärltråd....*mmmm*

Nu kallar sonen...jag kikar snart in igen!

Var bara tvungen att skvallra lite om pysslet....

• Lynn84

Hej igen!

Jisses vad ni skriver fort! Mina ögon är alldeles vimmelkantiga efter allt läsande och jag har bara varit iväg och lagat lite mat och ätit! Förvånad

Jag beställde ju sängkläder från Ellos i måndags, det var sent på kvällen så då talar dem om att dem inte kan ta emot ordern men sänder iväg ett mail så fort dem har fått det. Så här harjag gjort innan och dagen efter brukar det finnas ett mail i inboxen. Men nu har jag inte fått nått och det är ju endå onsdag. Hade hoppats på att få grejorna snaaaart, klickade även i för snabb leverans.

??? Lustigt!

Snart är det Leila...får seom det är nått kul hon hittar på idag. Önskar bara hon kunde sluta tönta sig med kameran...lite söt kan man va men nått måtta måste det finnas.
    *hrmmmm*

Kikar in senare!

Trevlig kväll tills dess!

• Lynn84

Tåfslan...

Fint! Lite svårt att se dock....Vill gärna se större bilder om det går!
    Jag tror vi har samma tyg i köket! Fast vi har dem som längder. Det är väldigt mkt tyg och väldigt lååånga men jag väntar med att klippa och sy i dem tills vi kommer in i nya huset.

Såg iaf mycket mysigt ut!

• Lynn84

Nehe..inte samma tyg såg jag nu.... Men det var super fint!

• Lynn84
    KajsaM

- Nu blir jag så nyfiken...vad är det som är öppet på söndag? Är det någon kul butik i Tranås. Ni får inte glömma bort att jag också är smålandstös! Ge mig bra tips när det är nått skoj på gång i trakterna!

Har precis klickat hem två ljuvliga ljuskronor från Monica....vad hon nu heter! *fniss*
    Sååå fina...men så svårt att välja! De kommer iaf bli så kul att få ställa fram dem när de väl anlänt till min dörr!

Vsm

-
    Jo då jag såg ditt svar ang ljuset, glömde bara svara på att jag gjort det!
    Tack ska du ha! Blev väldigt förtjust i din pimpning!!!!
Svar på tråden Vita hem del 6