Vita hem del 6
Japp, Gävlebo sen födseln, förutom några år i Arvidsjaur . Var i Gävle bodde du?

Japp, Gävlebo sen födseln, förutom några år i Arvidsjaur . Var i Gävle bodde du?
Gemelli: GRATTIS till den supersöte lille VIDE!!! Jättefin bild! Må så gott nu och stor KRAAAM!
Äntligen fick jag sätta mig ner... Min snart 2,5 årige Albin har fått för sig att han inte ska sova! Vi har hållit på i ca 1 månad nu och mixtrat med olika sätt (Inte bra...). Bytte från spjälis till vanlig säng för att han klättrade ur den hela tiden strax efter då vi flyttat och fått ett syskon (har varit jättelätt att lägga i spjälisen tidigare). Vi tänkte att det är ju lite mysigt att ligga bredvid och mysa en stund innan han somnar, det är ju så många som gör det! Men tji fick vi, det var inte alls kul... Han skrek och hoppade och det tog ca 1,5 timme innan han till slut somnade! Till slut gav vi upp och han fick tillbaka spjälsängen. Så nu kör vi uttröttningsmetoden genom att helt neutralt lägga tillbaka, lägga tillbaka, lägga tillbaka.... I all evighet.... Det är nu 4 kvällen vi gör så och det var LIITE lättare ikväll. Blir så trött på att det tar SÅN tid, är van att det är tyst efter 19... Sen är det ju jobbigt för honom att ha det så här. Kombination av flytt-lillebror-trotsåldern, kanske? Behövde bara gnälla lite, inte så mycket inredning kanske...
Mimmamum: Underbar ljusstake på COOP! Måste dit och handla, ser jag!
Jag shoppade jättefina julgranssaker på Åhléns idag. Hjärtan, en ängel i porslin och änglvingar. Alla vita förstås .
Hej på er! Skiver inte så mycket idag, har fått inflammation i högerhanden , antagligen p.ga för mycket datamus-användning...
Skulle köpa lika ljusstake som mimmamum på coop idag, men de har tydligen olika sortiment i olika städer buhu...
Önska mig lycka till med min läggning av 2,5-åringen (som klättrar ur spjälisen HEEELA tiden)...
God kväll på er!! Nu ska jag försöka hänga med lite bättre igen, har haft inflammation i handen p.g.a datorn . Nu är det bättre. Har dessutom fått ordning på 2,5 åringens nattning, den tar numer ca 20 min istället för 1,5 timme, kvällarna är tillbaka!!
Jag ser att några av er ska träffas, himmel vad skoj! Jag ska på Julmys hos Helena Skarp med butiken Uthuset i Gävle på söndag (www.uthuset.com). Möjligtvis ingen mer i tråden som ska dit?? Det ska iallafall bli jättemysigt, hon ska bjuda på glögg och pepparkakor. Jag hoppas på att shoppa lite fina julsaker också.
Jag har lite nytt i bloggen också www.etthusivitt.blogspot.com
Ska Julia vara med i Aftonbladet? Vad spännande!!