Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 15:12:39 följande:
    Frupuffen: smajla har lärt mig att komentera flera sidor. Tryck ner citaten du vill kommnetera men istället för att posta ditt svar så trycker du ctrl+a och sen ctrl+c när du byter sida så trycker du ctrl+v så klistrar du in det du vill kommentera och så gör du så ända tills du är ikapp och väljer att posta inlägget. *krånglig förklaring*
    Åh tack!!!! Måste testa....
  • FruPuffen
    Juleja skrev 2007-11-23 16:35:33 följande:
    korall skrev 2007-11-23 08:43:14 följande: Tack alla för lyckönskningarna! Allt såg fint ut och den lilla levde runt! Det är ju så roligt att få se! Jag är i slutet på v 20 början på 21 tror jag. Blev ändrat datum idag, till 11 april. Är hos mamma på visit ikväll. Mysigt! Svärmor och andra tanter kommer också. Glöggafton och snack!
    Åh vad härligt och mysigt, både UL och glöggkväll!!
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-11-23 16:50:43 följande:
    Heeej, tröttare än efter en förlossning Kommer in senare eller imorgon för en superdetaljerad rapport
    Hoppas du hinner vila också!! Men vi ser fram emot rapporten JÄTTEMYCKET!!
  • FruPuffen
    betti skrev 2007-11-23 16:57:28 följande:
    Vad har juliah gjort, blir ju jättenyfiken! (men är för lat för att leta i tråden... )
    Hon har haft folk från Aftonbladet hemma som gjort ett repotage från hennes hem "Så firar vi jul"!
  • FruPuffen
    sunmaid78 skrev 2007-11-23 18:24:32 följande:
    hej alla!!Nu är jag tillbaka efter separation och flytt osv. Har nu landat i egen lägenhet. Bilder kommer..Tänker hållas här fast jag inte alls har nåt familjeliv längre ..

Välkommen tillbaka! Jag visste inte att du separerat, jag har också varit borta härifrån ett tag. Hoppas iallafall att du får en fin nystart i din nya lägenhet. Vad kan då vara bättre än vita tråden ?

• FruPuffen
    Ankmor skrev 2007-11-23 19:17:59 följande:
    Kikade lite i din blogg - reaktion: "Men gud vad fint!" Lådan för fjärrkontroller var en bra idé!
    Tack! Generad 
  • FruPuffen

Hejsan! Här är jag efter en natt med febrig 2-åring... Känns lite dålig timing eftersom vi reser på måndag!

VSM och mimmi: Sååå fina vardagsrumsbilder!!! Gröön av avund...Här står allt stilla känns det som, drog igång tusen hemprojekt i veckan som vi tänkte göra klart innan resan, men så blev vi sjuka och nu står allt. Spackel på väggen och bord och stolar som är halvflammiga eftersom de väntar på en omgång färg till... Inte mysigt alls.

Julia: Så kul att vi fick läsa om din dag, blir jättekul att se bilderna sen! Hoppas att du har tid att vila nu.

• FruPuffen
    Peak skrev 2007-11-24 14:57:43 följande:
    nej jag tror inte det, för de känner jag igen - på bilden var det nästan så små stjärnor att jag trodde det var prickar!Är tapeten dyr eller? Den vi ska köpa kostar nog 279kr/rulle och vi har tänkt en fondvägg så tröttnar man byter vi bara - det blir ju inte så dyrt.Tror det är denna - men INTE röd då, utan vit och lite silvrigOch på tal om Michaelas fråga om målning Vit väggfärg inomhus - vilket färgnr? Skriv gärna i min GB så jag inte missar det! Nu är det julbak på G!
    Tror jag vet vad du menar, den är jättefin!
Svar på tråden Vita hem del 6