Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-20 21:40:46 följande:
    Godkväll!Jag tar tillbaka alla tankar om att det är plättlätt att binda kransar...hann knåpa ihop en endaste fjuttig grankrans. Skulle behöva många men hínner nog bara med en till.Så roligt att se dig här frupuffen! Men tråkigt med handen, hoppas du blir helt bra snart igen!Hälsa Helena från mig, vi talades vid i telefon idag
    Så du pratade med Helena! Känner du henne privat eller var det i shoppingsyfte ? *nyfiken*
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-11-20 21:47:57 följande:
    Frupuffen, nej jag känner henne inte. Det var i lite hemligt syfte... *jobbig*
    Åh jag dööör av nyfikenhet !!! Men jag ska hälsa henne från dig iallafall!
  • FruPuffen
    Himmelbit skrev 2007-11-20 21:51:13 följande:
    Cirka 2 liter målarfärg senare - äntligen är skåpet färdigmålat!! *supernöjd*Ska bli spännande imorgon att se om jag får bort överskottet på fönstren...
    Åh vad duktigt, bravo!! Jag har ett bord här framför mig som jag tänkte börja måla ikväll, men kände mig lite sjuk... Gud vad jag har krämpor här i tråden, ni måste tro att jag är hypokondriker eller nåt .
  • FruPuffen
    Theis skrev 2007-11-20 22:00:26 följande:
    Fru Puffen min mamma ska till helena Skarp på söndag, jag bor tyvärr lite för långt bort...Hennes butik är ju så mysig...
    Vad kul!! Skulle hon dit den första eller andra tiden? Jag, min syster och kompis ska dit kl 16.
  • FruPuffen
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-20 22:02:38 följande:
    Jag ska baka muffins till jobbet. Vilken sort ska jag välja?Väljer mellan dessa: www.dagensmuffin.se/show.pl och dessa: www.dagensmuffin.se/show.pl *galet sugen på muffins*Längtar såååå tills jag kan hämta ut swappaketet imorgon
    Jag skulle ha valt "Black and white" tror jag!
    Är så avis på er i swappen!! Nästa gång SKA jag vara med!
  • FruPuffen

Mori: Perfekt överenskommelse! Julstrumpa ska jag också sy har jag tänkt... I vit filt med grå hjärtan på, ska hänga på kakelugnen!

Theis: Så synd då, annars hade jag träffat din mamma *världen är liten*! Ingen annan som ska till Helena Skarp på söndag??

• FruPuffen

Knyttis: Jag kommer att få alldeles för mycket inspiration, alldeles för mycket för att hinna med och ha råd med är jag rädd .
    Mori: Lovar att visa bild på strömpera sen .

Nu säger jag go natt!

• FruPuffen

God morgon! Kikar in här i all hast på väg till öppna förskolan... Vi ska hålla oss borta så maken kan spackla matrummet. Där ska målas vitt sen  (vad annars?).

Mimmamum: Jag fick mail från Helena S om att hon hade julmys, jag står på hennes kundmaillista. Du kanske kan ringa henne och kolla om du kan komma ( Du borde ju stå på listan om du varit där förut)? Vore jättekul i så fall! Jag ska dit på söndag kl. 16!

Julia: Sååå fint i sängen! Hoppas de fotar den! Vad bra att du fick hjälp av LCroft i natt !

Knyttis: Hoppas du hittar grisen! Jag har önskat den till Viggos doppresent, om han inte får den då så kommer hans mamma att köpa den i julklapp...

Hej då på en stund!

• FruPuffen

God kväll!

Jag springer ikväll lite emellan datorn och mitt målningsarbete: vardagsumsbord och tripptrappstolar som blir VITA! Maken är och kollar på fotboll hos föräldrarna och barnen sover, så här är en som härjar fritt!!

MiaMariah: Välkommen tillbaka! Och SÅ fina saker du har gjort, som alltid !

Anton och MM: GRATTIS till era graviditeter!! Och hoppas att bigmacen är god, MM!

Alla swappare: ÅH vad avis jag blir, så fina saker!!

• FruPuffen
    malins79 skrev 2007-11-21 20:08:02 följande:
    Vad kostar en sån ljusslinga?

Ljusslingan kostar 250 kr (köpte en nyligen!) och jag TROR att Helena kan skicka den, men är inte helt säker... Du kan ju alltid ringa och fråga henne, tenr finns på hemsidan!

Apropå Helena Skarp så frågar jag igen: Ingen mer som ska till henne på julmys på söndag?? Skulle vara SÅ kul om det var någon mer!

Svar på tråden Vita hem del 6