Vita hem del 6

Mori: Perfekt överenskommelse! Julstrumpa ska jag också sy har jag tänkt... I vit filt med grå hjärtan på, ska hänga på kakelugnen!
Theis: Så synd då, annars hade jag träffat din mamma *världen är liten*! Ingen annan som ska till Helena Skarp på söndag??
Knyttis: Jag kommer att få alldeles för mycket inspiration, alldeles för mycket för att hinna med och ha råd med är jag rädd .
Mori: Lovar att visa bild på strömpera sen .
Nu säger jag go natt!
God morgon! Kikar in här i all hast på väg till öppna förskolan... Vi ska hålla oss borta så maken kan spackla matrummet. Där ska målas vitt sen (vad annars?).
Mimmamum: Jag fick mail från Helena S om att hon hade julmys, jag står på hennes kundmaillista. Du kanske kan ringa henne och kolla om du kan komma ( Du borde ju stå på listan om du varit där förut)? Vore jättekul i så fall! Jag ska dit på söndag kl. 16!
Julia: Sååå fint i sängen! Hoppas de fotar den! Vad bra att du fick hjälp av LCroft i natt !
Knyttis: Hoppas du hittar grisen! Jag har önskat den till Viggos doppresent, om han inte får den då så kommer hans mamma att köpa den i julklapp...
Hej då på en stund!
God kväll!
Jag springer ikväll lite emellan datorn och mitt målningsarbete: vardagsumsbord och tripptrappstolar som blir VITA! Maken är och kollar på fotboll hos föräldrarna och barnen sover, så här är en som härjar fritt!!
MiaMariah: Välkommen tillbaka! Och SÅ fina saker du har gjort, som alltid !
Anton och MM: GRATTIS till era graviditeter!! Och hoppas att bigmacen är god, MM!
Alla swappare: ÅH vad avis jag blir, så fina saker!!
Ljusslingan kostar 250 kr (köpte en nyligen!) och jag TROR att Helena kan skicka den, men är inte helt säker... Du kan ju alltid ringa och fråga henne, tenr finns på hemsidan!
Apropå Helena Skarp så frågar jag igen: Ingen mer som ska till henne på julmys på söndag?? Skulle vara SÅ kul om det var någon mer!