Vita hem del 6
Vill också passa på att TACKA för alla supersnälla ord (både här i tråden och i min gb) om huset. Jag blir så rörd Ni är så fantastiskt snälla!!!
Vill också passa på att TACKA för alla supersnälla ord (både här i tråden och i min gb) om huset. Jag blir så rörd Ni är så fantastiskt snälla!!!
På mitt hemliga loppis som jag är lite rädd att tipsa andra om
Oj så fina bilder ni visar hela tiden. Både på inköp och eventuella renoveringsobjekt Ni har inte tappat stinget ser jag
Precis en sådan dubbelpulpet som Rori visade var det som jag ska köpa. Den är bara reserverad än. Måste låna makens bil så jag får hem den. Min är dock målad i en ganska tjock brun färg somär sliten både här och där. Men nu då jag såg Roris bild blev min övertygelse stärkt mera. Den kommer att bli SÅ fin!
Idag är jag ju hemma med sonen som är sjuk. Nu somnade han och jag har ju tusen andra saker än att sitta här att göra... Borde göra jobbarbete, men tror jag ska passa på att julpyssla lite. Har sytt en julgransmatta i grå tjock filt med langettstygn runtomkring. Av restbitarna gör jag julstrumpor, även de med langettstygn plus en vit kant upptill. Efter det ska jag sy ett överdrag till kökssoffan i samma material. Tänk er det med vita gamla örngott till. *mmmm*
Nu behöver jag er HJÄLP tjejer!!!!
Har beslutsångest över vilken bild som ska bli årets julkort. Tar ni en titt i mitt galleri och ger er åsikt???
SNÄLLA!!!