Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Bandykillar skrev 2007-11-09 12:23:25 följande:
    Kikade i din blogg. Såg att du sytt hjärtan, vad var det för mall du hade? Jag har testat men det blir inte så bra, dina såg så söta ut. / Jennie
    JAg fick en av milda maränger.... men om du ger mig din email så kan jag säkert skicka över den till dig....
    MichaelaW skrev 2007-11-09 12:48:54 följande:
    Det såg ju jätte gott ut! Visst är det mumsigt med julmust! Under min tonårstid tyckte jag inte alls om julmust och drack det inte på flera år. Men julen 2005 när min son var några månader och jag ammade så vart jag helt beroende av julmust jag drack nog 1 ½ liter om dagen! Nu nöjer jag min med max en flaska i veckan, hi hi... Tack för mat tipset! Att komma på vad man ska äta är bland det svårast som finns!
    Det är så underbart gott och jag längtar tills jag skall äta om en liiiiten stund så jag får äta det igen
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

Jag skrev det snabbt igår men jag är vansinnigt trött på mina bruna hjärtan som jag gjort så om det är nån som är intresserad av dem så hojta till....såväl de hel bruna som randiga!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Mori:

Trollet är helt underbart!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

mori:

självklart!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

ooh jag skall snart åka till gekås å hoppas på att göra några små fynd.... behöver egentligen ingenting men det är ju alltid roligt att shoppa lite.... eller jo en jacka behöver jag....

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Ewis skrev 2007-11-09 13:29:31 följande:
    Numberone:Vad är det för hjärtan du tröttnat på?Nyfiken som vanligt Mori:Trollet är helt underbart och Inte läskigt.Du är jätte duktig!Någon hade sytt JÄTTE fina kuddar!Malina. hm svårt vet inte, kanske lite prålig, eller ja vet inte jag gillar inte toppstjärnor egentligen men enligt sonen måsta man ha sånna
    DEt är de som ligger i min blogg...de jag sytt själv... bruna och brun/vit randiga...

www.hemmapavargata.blogspot.com
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Ewis skrev 2007-11-09 13:36:25 följande:
    Numberone:Dom blir väl jätte fina att ha i granen!
    Ne jag vill inte ha brunt längre
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    versan skrev 2007-11-09 14:37:39 följande:
    Hahaha jo det hade jag gjort men jag kan inte åka över halva sverige för att hämta den Rackarn som säljer den vill att den ska hämtas. grrrr..... :-P
    jaha haha då är det klart ett problem....!!
    Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6