Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

LinaoMatilda - Grattis i förskott!  Ja må hon leva! Ja med är en 78:a!

Mimma - Tack för bilden, vad snällt att du tog dig tid! Tunnan är jättefin, ska fundera om de kan bli en sån! 

Nu har vi städat undan efter gästerna, vi hade riktigt mysigt med GI riktig mat! Tack snälla för hjälpen, min väninna blev riktigt förvånad då vi lyckats fixa GI mat med 2 timmars varsel! De ni! Tack!

• knyttis

Sylt - Låter underbart med plankgolv, jag vill me ha såna! Vi har hemsk plastmatta på övervåningen...ni kan gissa att jag inte diggar den! Ha de så kul på inredningsmässa!

Bea - Va kul att jag får kika in!

Jag är sprudlande glad! Öppnade nyss mitt paket! Jag fick min HD lampa
    1 dygn efter beställning från nublu, underbar nätbutik med personlig service!

• knyttis

Toola - Fint!

VSM - Tråkigt med köpstopp när de finns så mkt fint överallt att sukta efter. Ibland känns de ok i alla fall, man får sig en tankeställare och njuter i nuet! Jag blir 30 i december Då kan vi nästan räkna ner tillsammans

• knyttis
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-04 23:08:11 följande:
    Tyvärr kommer det nog alltid att finnas massa fint, och om jag inte lugnar ner mig så kommer jag att antingen sluta som en dam med massa katter och trånga gångar att gå på för huset är så fyllt av saker eller i Lyxfällan.Vi kan planera festen tillsammans! När jag fyllde 20 hade jag precis fått barn, och när jag fyllde 25 så var jag långtidssjuk. Så 30 party ska bli min första riktiga fest som vuxen.
    Vi får kolla festfunderingar tillsammans i höst då! Jag vill också ha riktigt kaleis!
    I Lyxfällan ska du väl inte hamna, jag tycker vi är ganska duktiga på att återanvända och sälja&rensa ut här inne!
  • knyttis

VSM&Himmelbit- Jag säger strängt nej till om ni skall sluta kolla blocket efter skåp och visa här inne! Gillar när ni visar så mkt fint!

jezzzica - Bra att det vänt sig!  Har tyvärr inga vårbilder att visa. Här är julstämningen kvar och snön ligger djup där ute.

Nu ska jag måla vidare!

Gonatt!

• knyttis

Godmorgon!

Grattis Lina! Hip Hip Huraa!  Ha en mysig födelsedag! Hoppas kalaset blir lyckat!

Jag var uppe och målade trappen till halv två inatt själv så idag är jag riktigt mör och trött. Jobbiga vinklar att stå i är det. Hoppas nu verkligen att de blir bra när de färdigt! Sonen tog sovmorgon efter allt busande med kompis igår, vaknade vid 7:30 *mamma glad*

Mimma - Vad roligt att du ropat in Lexingtonbedsett till Sebran! 

Jag funderar över att åka till Mio nu på fm, de startar sin rea idag!

• knyttis

Mimmi!

Tittar in mellan trappmålningen, mkt mer tålamodsprövande än vad jag kunnat ana...

Maken skulle just hänga upp HD lampan i köket och stötte på trubbel med skruvarna, de var ju så långa och sticker ut på tok för mkt när man spännt dem runtom. Hade ni samma problem med er? Förstår du vad jag menar.

• knyttis
    mimmi006 skrev 2008-01-06 17:13:33 följande:
    De ska nog sticka ut så mycket!  Jag tänker iallafall inte på det!
    Ok, då gör jag ett försök och ser vad vi tycker... Tyckte de såg tokigt ut vid första anblick då han visade... Kram
Svar på tråden Vita hem del 6