Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Hej vänner!

Kikar in på kvällskvisten. Fy, så tråkigt det är att vara utan dator!

Mia - kan du inte skicka hit allt mumsigt du gör?! Ser underbart gott ut!

Juliah - Jag ääälskar godis jag med! Plockgodis mmmm. Chips och sånt är jag faktiskt inte så mycket för...tur är väl det

Idag har EV-möblerna äntligen kommet! Jippi!!! Eller ja, inte stolarna men jag väntar "tålmodigt"

• lasseliten

God morgon!

Malins - vilken gullig man du har som fixar med en så fin present!

Vi hade en låång dag igår. Fram och tillbaka till Årsta Havsbad/stockholm är ca 45 mil för vår del...så vi är ganska sega idag. Idag kommer svärfar och min familj så vila får vi göra en annan dag. Jag fick en digital systemkamera av T, jag blev så glad så jag nästan började gråta. Sån är jag

• lasseliten

hej vänner!

Inne och försöker läsa ikapp...

VSM - jättefint skåp! Mamma o pappa har ett sånt som jag gääärna vill ha, men tror inte att de är så pigga på att ge mig det, för i vanliga fall så får jag det jag pekar på

Superbra initiativ med en vikttråd, jag hänger på!

Nu ska jag kolla på Martina Haag-filmen...solo. Mannen ska och spela fotboll..NU, konstig va?! Fattar inte att man orkar motionera så här sent!

• lasseliten

Hej vänner!

Måste rusa och skölja bort ansiktsmasken innan den totalt stelnar i fejjan...

Undrar, vad är det för adress till betaversionen?

Måste ila...

• lasseliten

hej vänner!

Oj, vad ni skriver!

Mimmi - Nu blir jag sååå avis på radion... Trodde att jag möjligtvis kanske skulle få en sån svart radio i julklapp...men nep!  Fast det blev ju en kamera istället så inte ska jag vara sur...får spara istället!

Idag har jag varit till ikea och reklamerat en matta. Hade förberett ett litet tal om varför jag ville reklamera den, men hon tittade inte ens på den ihoprullade mattan. Känns bra att inte behöva "tjafsa" till sig en reklamation. Köpte istället en vit och billig matta som mimmi och juliah tipsade om - tack den blev jättebra! Sen fick visst två små stockholmsfåtöljer följa med hem också. Vita så klart!

• lasseliten

Men Bea - var du också på Marieberg idag?! Om du såg en smått joggande (effektiv)  tjej i svarta kläder med en massa påsar och som ständigt spejade efter sonen (som faktiskt inte var med) så var det jag...fast det känns som den beskrivningen passsar in på många

• lasseliten

Himmelbit - yes - de blev det! Såå nöjd, tom den smått pessimistiska sambon är nöjd, de ni! Sen blev det faktiskt också en sån där fiiin lampa från ikea som mimmi tipsade om. Börjar känna att mitt vardagsrum väldigt mycket liknar Mimmis

Svar på tråden Vita hem del 6