Vita hem del 6
tack å tack juliah! Vi har inte 2 lampor...flyttade den Skålen är från Cosas tror jag
tack å tack juliah! Vi har inte 2 lampor...flyttade den Skålen är från Cosas tror jag
Kajsa - vi har delad ekonomi och det funkar bra. Jag bestämmer för det mesta vad som ska köpas till hemmet, även om jag gärna frågar mannen (ibland mer än EN gång) vad han tycker Han förstår dock inte min stolmani!
Julíah - Men jag tror faktiskt att lampan ska få så kvar där. Har en bumlinglampa som vi sprayat vit som ska stå i vardagsrummet istället tror jag
Fina trappbilder ni visar!
och malins - vilket fint bord! Verkligen ett fynd!
Nu ska sonen sova. Han har feber och sov lääänge idag så han har varit pigg nu på kvällen..
EN bild till!
på tal om stolsmani...funkisstol och lampa som jag älskar!!
Fröken vit - fin blogg du har! Tunikan som hänger framme, är den möjligtvis från HM? Ser ut som tunikan jag ska ha på mig på nyårsafton...plus en svart kjol...vill ju inte gå naken
Åh, tack Syltan!
håller med dig om utväxten VSM! Min syster färgar sitt hår mörkt och hon är eg. blond. Hon ser ut som hon är fläckvis flintis när hon inte har färgat håret på ett tag
Det är bara du kommer VSM! Men du måste ta några jättesteg över en flexi-trax bana och över lag kolla var du sätter fötterna...bilar överallt!
Bilden kanske är för stor VSM? Hade det problemet tidigare ikväll! *var arg som ett bi*