Vita hem del 6
Vi gör på liknande sätt glömde jag skriva. Vi sätter undan 1500 kr var för egna inköp, eller något som man själv vill spara till...typ en Roberts Radio
Vi gör på liknande sätt glömde jag skriva. Vi sätter undan 1500 kr var för egna inköp, eller något som man själv vill spara till...typ en Roberts Radio
Tack frupuffen!
Åh, bröllop! Undrar när vi ska gifta oss...får nog gå och armbåga sambon lite
Vad mysigt det låter VSM! Här blir det inte heller något stor bröllop...om jag får bestämma. Alltså OM det nån gång blir nått
Fast, det är inte så viktigt just nu...
Malins - kolla via direkts hemsida. Där har de tips tror jag..
Inspirerad av VSM så tror jag att jag ska färga håret imorgon!
Malins www.via.se Där finns iaf nått som de kallar fläckguiden.
Lycka till!
Jo, ett tips har jag. Låt tyget ligga i vatten innan du tvättar det. Badkaret kanske för ett sofföverdrag. Tror att vattnet ska vara ganska kallt. Husmorsknep. Kanske värt ett försök.
Klart det gör VSM! Det är fiint med raggisar...jag kör nog mina vita ganska köra imorgon!
Jockesfru - har inga tips tyvärr...
Grattis Kajsa!
Julaih - er hall är superduperfin... Tål att upprepas
är med och peppad inför onsdagens start! Mannen försöker tjuvstarta men i ren protest beställde jag pizza till kvällsmat. Njuter av att det är några dagar kvar i flottar-frihet
Men klart du får berätta Kajsa...vi är ju vänner här ju! Se till att få den där parkeringsplatsen bara
TACK mimma! Känner mig som värsta pressfotografen när jag går omkring hemma med min kamera, alltid redo, vill ju inte missa nått Fler bilder kommer...lovar
Jag har fått en digital systemkamera, (Canon EOS 400 D )Den bästa julklappen heeelt klart!