Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-11-30 21:59:15 följande:
    Där är du ju - tjejen med koll!
    Japp, var det ljusstakarna från åhléns du var ute efter? Finns massor kvar här
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-30 22:08:21 följande:
    Nej, den har jag (för levande ljus). Det var den med elektriska som jag var ute efter. Den har ju funnits på Coop Forum men när jag ringde dem i Lkpg så sa de att de endast hade haft den tvåarmad. Här har de haft den med både 2- och 4-armar på Fyndlagret, men de vita 4-armade är slut..
    Och jag vill ha en tvåarmad ! Finns bara fyraarmade Westergaard & Kovacs, jag vill ha den med två!!! Vilka problem man kan ha
  • mimmi006

Så kul att komma hem, adventsstjärnor upphängda, adventsljusstakar framställda och nystädat! Mysigt, jag har längtat så... måste bara hitta lite nya, fina elljustakar, idag hittade jag bara en

• mimmi006
    Bandykillar skrev 2007-11-30 22:55:39 följande:
    Himmelbit, jag tror att tre av de få vita hjärtanljusstakarna finns på söder. Jag hade tur och kom till fyndlagret samma dag som de plockade upp dem. Idag var jag där och köpte några stjärn kuddar också.Vad fint ni alla har pyntat ska själv försöka ta lite bilder imorgon.Idag kom mitt halsband som jag beställt från isamoa. Så fint, en julklapp till mig själv hihi
    Var ligger det beryktade fyndlagret?
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-30 22:59:33 följande:
    I "Willys-huset", där även Jysk ligger (på andra sidan järnvägen).
    Aha, dit måste jag nån gång.. Jag får väl hugga en tvåarmad! Hur stora/höga är de?
Svar på tråden Vita hem del 6