Vita hem del 6

INOX
Den är superfin! Själv skulle jag ALDRIG ha tålamodet! SÅ jag är djupt imponerad!
En sötelak film ni måste se!
Ej för mörkrädda!
hihi
Ja det finns mkt knäppt på youtube. Det är lillbrorsan som skickar en massa dumt till mig ...
Min 6åring kom för en stund sedan med en egenhändigt skriven biljet
"Vill du gå på dans mamma?"
sen fick vi sätta oss i soffan och se på en riktig cheerleader. Bild finns under mappen familjen. Hon vet hur hon ska uppmuntra en ledsen mamma.
La in en äbttre bild på min stora dotter. Jag har faktiskt alcdrig visat mina barn här innan. har varit lite feg. Men nu finns min stora dotter också på en söt-bild!
Hej!
Har inte läst i tråden på flera dagar. Kämpar för att hålla mig härifrån ett tag. Tänkte bara titta in en kortis.
Var på kransbindningskväll igår i en blomsteraffär och flioristen konstaterade vid kvällens slut att jag gjort årets största krans. Den är as-tung! Den kan INTE hänga på dörren! Så nu har jag satt upp den på en stolpe utanför istället. Den är gjord i ädelgran och buxbom.
Kan fota om någon vill se den. Såg att juliah också gjort en stoor krans. Visst är det fint med stora kransar, men det är ju kul om man kan hänga upp dom också! *morrar*