Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-12-05 09:59:07 följande:
    Låter jättefint! Du kan inte ha de över bordet som Rappne gjorde igår på Äntligen hemm? Jag gjorde en jättekrans i midsomras och hängde över bordet, riktigt fint!
    missade ju äntligen hemma igår när jag var på pysselkväll. Kan man inte se det på datorn? Ska kolla det!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-12-05 10:05:40 följande:
    Så fin Kajsa, ser riktigt proffsig ut och hänger riktigt fin där!Jag hade skinnhandskar på mig när jag gjorde den så det var inte stickigt alls.
    Åh tack! SMickrande! Ja vi fick ju lite tips av floristen på hur man gör "proffsiga" kransar...
    Ja va smart med skinnhandskar! Blev de inte kådiga?
    mimmi006 skrev 2007-12-05 10:06:11 följande:
    Jo då! Men ja g tycker att din krans var urtjusig där!! Du kan kika på "vårt" golv också *längtar*
    TACK! Generad
    Ska kolla på ditt golv också då!
    knyttis skrev 2007-12-05 10:07:55 följande:
    Kajsa härlig krans du gjort! Lycka till på julklappsjakt!
    Tack!
    Ja lite julklappar blev det faktiskt!
    Camilla R skrev 2007-12-05 10:14:52 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-05 10:02:20 följande: Jättefin härligt stor krans. Tycker det är så fint när det är blandat grönt i. Påminner om min betydligt mindre och köpta krans.
    Tack snälla! Ja jag gillar också när man blandar material.
    Jag kan säga att jag var den enda som gjorde krans helt i grönt och vitt. En del tyckte nog att jag skulle ha lite rött i, men jag var helt enkelt inte sugen på det. Sen när jag kom hem så tittade jag och maken på den när den låg på golvet. vi konstaterade båda två att det såg ut som en begravningskrans!
    Lisa1981 skrev 2007-12-05 10:20:57 följande:
    malins 79. Åh vad roligt att ni är nöjda. Är det blankt i verkligheten???? Kunde man köpa lösa stolar??? Jag vill nog ha i tilläggssivorna hela tiden och då måste jag ju ha minst två stolar till.Jag har kikat en del på ikeas slagbord också. Tycker faktisk att det är helt ok. Sambon har gått med på att spraymåla det i så fall...Men då är ju problemet stolarna. !!! några som ar nåt förslag???Kajsa och Julia, fina kransar lycka till med shoppandet båda två.Jag har två relativt stora kransa en på var dörr. Jag hr spikat i en spik ovanpå dörrbladet och hängt i band.
    Tackar!
    lillafruluva skrev 2007-12-05 10:59:19 följande:
    www.blocket.se/vi/14432370.htm
    Vilket fynd!!!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-05 11:01:32 följande:
    hej på er!Julia och Kajsa: Så fina kransar.Mimmamum: Fy vad tråkigt med neg. omdöme. Men vem som helst kan ju råka ut för bittra människor och ett negativt omdöme kan vem som helst få.Krya på er till er som är sjuka.Knyttis: så fin julgransmatta!Lillafruluva: Vad mysigt med granen, väldigt stämningfullt.Julia: Bra med anteckningar på vad som ska göras. Ha inte för mycket på listan bara och glöm inte att andas ut också.Så har jag glömt resten
    TACK!

Miamariah
    Tack!
    USB skrev 2007-12-05 13:04:35 följande:
    Hej!Är det nån av er som målat Ikeas Leksvik möbler vita?Har nämligen fyndat ett slagbord och 6 st Ingolf stolar för 700ch de är nu antikbetsade och jag vill gärna ha de vita. /Ulrika
    OJ! Vilket fynd! Skulle lämna in dom för sprutmålning!
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-05 13:32:32 följande:
    Ettan
    Noterat!
    lasseliten skrev 2007-12-05 13:34:40 följande:
    Kajsa - kul att ha dig tillbaka! Röstar på ettan! nytt i bloggen förresten!
    Tack! Såg att du skrivit i min gästbok först nu! Tack för att du bryr dig! KRam!
    Lisa1981 skrev 2007-12-05 13:35:49 följande:
    Jag tycker att tvåan är finast men det är nog för att jag vill ha helvita stolar.
    Ja jag vill också det egentligen men eftersom jag ändå ska ha vita volangdynor så kvittar det ju egentligen hur sitsen ser ut för mig. :-9
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-05 13:46:40 följande:
    tack LinaoMatilda! Jo, innan jag glömmer...Juliah och Kajsa, ni som har bundit stora fina kransar...en vän till mig har hängt en stoor krans i taket vid deras entré. Jättefint! Bilder finns i hennes blogg!villabjorkebo.blogspot.com/2007/12/en-ide.htm...
    Det är ju också fint!
    Jag har satt ljus i min krans nu. Tänkte visda en bild sen när det mörknat lite ute.
    lasseliten skrev 2007-12-05 13:49:45 följande:
    Saknar ju dig när du inte är här Kajsa!  Men förstår om du har annat att pyssla med
    Va gullig du är!!!
  • Kajsa M
    USB skrev 2007-12-05 14:48:21 följande:
    Tack för era svar angående möblerna. Har en länk till annonsen som jag köpt möblerna från(alltså inte min annons).www.blocket.se/vi/14433830.htm är det ett leksvik bord?
    I så fall ett gammalt. Nu är det inga rundade hörn.
    LCroft skrev 2007-12-05 15:00:31 följande:
    Tack för alla bra tips Roligt att se dig i tråden igen! Den allergiska reaktionen lät ju inte bra, har du reagerat på tvättmedel innan också?Jättefina kransar Kajsa och juliah visat!
    Tack!
Svar på tråden Vita hem del 6