Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    mimmi
    Tack för att du frågar!
    Vi var på EM och skulle titta på möblerna. Fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal precis när vi kom dit så jag hade lite såvrt att fokusera. Men jag tycker nog att det var snyggt. lite osäker ändå på den rikigt mörka bordsskivan. Är ju egentligen sugen på helvitt, men man kanske inte kan få allt... Nej jag har inte bestämt mig helt och hållet, nu när C har dealat med sina päron om att betala halva i julklapp till mig! Måste fundera lite till!
  • Kajsa M

Har ni varit på ngn julskyltning idag? Har ni sånt även i finland?

Blir så besviken på mina barn som bara ska ha och ska ha. Ingen tacksamhet. Bara tjurar! Och lillan hon ska bestämt gå åt sitt håll, inte åka vagn eller hålla hand, och hur lätt att det att hålla reda på henne bland alla människor som trängs på stan en sån här eftermiddag. Nej tacka vet jag att vara hemma och fixa i hemmet!

• Kajsa M
    juliah skrev 2007-12-02 19:23:40 följande:
    Jag tycker att en mörk skiva är supersnyggt mot vita möbler.
    Och framför allt praktiskt! Hivea är ett stenhårt träslag, bra för barnfam.
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2007-12-02 19:26:48 följande:
     KRAM till dig kära du Vill du berätta om telefonsamtalet? Hoppas inget allvarligt tråkigt
    Tack! Kram tillbaka!
    Nej då lämnar jag ut en annan människa och det vill jag inte göra.
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 19:27:56 följande:
    I Finland var det öppning av julgator förra helgen. Idag har det inte varit något speciellt förutom gudstjänster då, men det är det ju varje söndag, som firar första advent.Va synd att dagen inte blev så bra för er. Tror säkert det är en kort period för barnen bara.
    Okej. Är nog bara här det är så hysteriskt! Alla jönköpingsbor MÅSTe ut på stan under några ynliga timmar en söndag!
    Ja jag hoppas det är en period!
    Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:29:46 följande:
    Såg att du hade fått tråkigt telefonsamtal, hoppas att det inte var något allvarligt... Jag har hunnit med både lite julskyltning i Stockholm igår och Tranås idag = jättemysigt! Men tack och lov att jag har en dotter som fortfarande går att spänna fast i vagnen...!
    Lyllos! Vill också till Tranås! Är mimmi där idag månntro?
    Ja tänk på den goda tiden när barnen låg i vagn! Och man gick där så stolt och njöt. Nu skäms man istället...
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:32:28 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-02 19:22:11 följande: Jättefint, jag gillar kombinationen vitt och mörka träslag...
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 19:33:18 följande:
    Jag gillar den gruppen! Och Du kan ju få den helvit med stolsdynor och bordduk om du vill som variation alltså
    Ja jag tänkte mig riktiga fina volangdynor i vitt, då är det bara bordsskivan som är mörk.
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:39:31 följande:
    Mimmi: Har du varit i Tranås och på Moster Malla idag...? Jag kan fresta er med att jag ska på "julpyssel" på en av stans blomsteraffärer på torsdag. Det ska bli så mysigt!
    Och jag på tisdag!
Svar på tråden Vita hem del 6