Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

mysigt juliah! Julstämning? JAA!

Piffade till en Serholtlykta som jag inte tyckte var så kul. Men med lite murgröna blev den väl lite söt?

• Kajsa M
    Karamellfabriken skrev 2007-11-30 16:19:15 följande:
    Oj, så mycket fint ni visar idag bara för att man avviker en stund !Nu måste jag höra om det är någon som sett VITA julstjärnor.Och då menar jag vita och inte cremefärgade eller gula . Finns det?
    Alltså menar du blomman nu eller pappstjärnor?
    Om det är blomamr du menar så tror jag bara att det finns cremefärgade/gula.
  • Kajsa M
    Karamellfabriken skrev 2007-11-30 16:23:14 följande:
    Ja blomman menade jag.Hade varit fint om man kunde hitta kritvita någonstans.
    Ja det hade jag också velat ha!
    Nej i år blir det hyacinter, amaryllisar och julrosor för min del. måååånga!
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-11-30 17:03:32 följande:
    Kajsa m_ mysigt, jag har också ljus i en sån bakform Fick massor med små gamla bakformar av min mamma igår, inte bara de runda utan andra jättevackra former också
    Åh vilken lyllos du är! Själv fick jag köpa min!

Vet ni hur allergisk man kan bli av mossa? Skulle nästan vilja visa en bild på mitt ansikte just nu! Men jag har ju lovat att inte lägga ut fler bilder nu!
    Ögonen har svullnat igen och kliar nåt hysteriskt!!!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-30 17:06:56 följande:
    Så vackert kajsa, mossa är ljuvligt!
    Tack!  Ja idag har jag pyntat med mycket gratismaterial och inte bara därför, utan även för att det är vackert. Sen är man ju lite miljövänlig också!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-30 17:10:53 följande:
    Va? Är det sant, kan man vara allergisk mot mossa, hade jag ingen aning om...Kajsa, pleeeease, en till bild...men på ditt ansikte då :D Nejdå, men usch, ska du verkligen ha mossa inomhus då om du blir så dålig?
    Nej men jag hade ingen aning om att jag var allergisk! Tror att det blev så för att jag arbetade med det och hade händerna i ansiktet. Om jag inte rör det något mer så måste det ju gå över! Men man kan ju faktiskt vara allergisk mot alla småkryp som man inte ens ser med blotta ögat.
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-11-30 17:22:23 följande:
    Trallalalala, jag målar dagens loppisskörd, alltid lika kul att se förändringen!!
    Ja men vad har du köpt? *nyfiken*
    Trodde inte du handlade ngt.
Svar på tråden Vita hem del 6