Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:46:02 följande:
    Ni tror säkert att jag är alldeles knasig, men gissa vad jag handlade i Sthlm...? Just det... en stor vit sten...!
    Du håller stilen! Det var väl ungefär det enda du köpte i Linköping också? Antingen gillar du verkligen sten eller så finns det dåligt med sten i Tranås!
    lillafruluva skrev 2007-12-02 19:47:23 följande:
    Kajsa m-har du varit och tittat på gruppen nu??? Var en lika fin i verkligeheten??
    Ja den var fin!
  • Kajsa M
    USB skrev 2007-12-02 20:02:26 följande:
    Ni som går på loppisar och auktioner, kanske nån av er kan hjälpa mig.Jag har två gamla originalmålade utdragssängar(imperialsängar) med knoppar och krön som jag måste göra mig av med då mina döttrar inte delar mitt intresse för denna stilen. Är det nån som vet vad man kan ta för såna sängar? 4-åriga dottern har bestämt sig för en Hemnes dagbädd vilket mamma tycker är helt ok då den passar bra i vår vita stil.Är det nån som har den sängen av er? Går det att lägga i en 90 madrass istället för en 80 utan att sängen glider isär?Tacksam för hjälp!
    Du har ingen bild?
    Kanske 1500:-
  • Kajsa M

hihi
    Ja det finns mkt knäppt på youtube. Det är lillbrorsan som skickar en massa dumt till mig ...

Min 6åring kom för en stund sedan med en egenhändigt skriven biljet
    "Vill du gå på dans mamma?"

sen fick vi sätta oss i soffan och se på en riktig cheerleader. Bild finns under mappen familjen. Hon vet hur hon ska uppmuntra en ledsen mamma.

• Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-12-02 20:17:06 följande:
    Åhhh sitter här och lyssnar på Amandas Halleluja - jag kan inte höra den nog så många gånger (på tv4.se).Hon är ju sååååå superbra!!
    Jag har också lyssnat om och om igen. Och de stående ovationerna efteråt får mig att lipa!!!
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-12-02 20:23:54 följande:
    Ja, hela hennes uppträdande får mig rörd till tårar - hon är underbar!! Vilken artist!!
    Ja hon förtjänar att vinna! Men vad gjorde hon och Mari Picasso på faddergalan. Enligt aftonbladet var de helkassa och sjäng inte ett ord rätt? Missade ju galan...
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 20:25:09 följande:
    Va gulligt!
    (mamma blev gladast över att hon lyckades stava hela meningen korrekt!) *harkel* Man är ju lärare...
  • Kajsa M

Hej!
    Har inte läst i tråden på flera dagar. Kämpar för att hålla mig härifrån ett tag. Tänkte bara titta in en kortis.
    Var på kransbindningskväll igår i en blomsteraffär och flioristen konstaterade vid kvällens slut att jag gjort årets största krans. Den är as-tung! Den kan INTE hänga på dörren! Så nu har jag satt upp den på en stolpe utanför istället. Den är gjord i ädelgran och buxbom.
    Kan fota om någon vill se den. Såg att juliah också gjort en stoor krans. Visst är det fint med stora kransar, men det är ju kul om man kan hänga upp dom också! *morrar*

Svar på tråden Vita hem del 6