Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

JeaJea skrev 2007-12-05 17:20:21 följande:
    jag får återgå till bebistvättmedel utan doft.kajsa: jag tycker det var så svårt, kan inte riktigt rösta. Tror att du är osäker för att ingen är helrätt, man VET när det är rätt...Nublu ja den var det, jag tycker du ska behålla den, nu minns jag inte riktigt hur den nya såg ut bara att den gamla var finare, inte så prålig. ElinaPaulina: väggar och dörrar kan man fixa med färg, läge och planläggning kan vara svårare. Gillar ni stommen och det är rätt pris för er så är inte yta något problem. Vi har stort hus och innan barnen kom hade vi väl 150 m2 var, det är inga problem att hitta på vad man ska göra med rummen. Hobbyrum, gästrum, matsal, bibliotek...
    Så sant!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-12-05 19:14:52 följande:
    Säger det igen Kajsa, den hänger så fint där din proffsiga krans hihi!Peak, ajajaj...usch stackars liten.Ja på söndag kommer den. Huu, hoppas att ni inte har höga förhoppningar, jag tror att det som ska fotas på onsdag blir tio ggr bättre!Den vedkorgen har jag sett, men minns ju inte var...tycker också om den.numberone, hihiii, jag förstår precis din känsla
    Vad söt du är! Generad
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-05 19:58:00 följande:
    Gaaaaaaah, skrev du GRATIS Himmelbit?! På tal om hushållsnära tjänster så kommer det faktiskt ett städbolag och provstädar hemma hos oss på fredag. Känner att den dagen vi båda jobbar så vill vi ha hjälp med städningen. Nu kommer de hjälpa till lite mer sporadiskt. Men väldigt skönt ska det bli att ha helt rent inför helgen. Det kostar 300 kr timmen här. 2 h ska det ta ungefär...50 % drar man av på deklarationen som skrevs tidigare. Tycker inte att det är så farligt dyrt.
    Åh det är ju en dröm som faktiskt kan bli sann! tänka tt få slippa ägna sig åt den tråkiga biten i hemmet! Kan man hyra in stryk-hjälp också?
  • Kajsa M

Nej nu har jag tappat förtroendet totalt för ICA! Fy fasen vad dåligt att de gör som de gör med köttet! USCH TVI VALE!Man kan ju alltid hoppas att det blir bättring men det betvivlar jag! Nej jag ska nog bli vegetarian!Förvånad

Tack Leila för att du räddade kvällen trots allt! Vilket gott godis! Bara måste testa någon av idéerna!Räcka ut tungan

• Kajsa M

Hppar rakt in och läser inte bakåt! Ser att Lcroft gjort julfint!

tänkte bara visa lite av julpyntet som min sexåring och jag pysslat med. Hon ska ha egen gran i år, och den kommer gå i rosa!

Har även köpt ljusrosa julgranskulor. Så flickigare kan det väl knappast bli eller?

• Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 19:43:53 följande:
    wow! Hon går i sin mammas inredningsfotspår
    Ja, hon gillar att pyssla. vi har ju dock lite olika uppfattning om den gällande färgen!
    numberone skrev 2007-12-06 19:46:09 följande:
    Åååå så mycket sött ni har gjort!!!
    TAck! Ska hälsa dottern det! Hon är sååå stolt över allt hon gjort! (lite finish av mamma bara)
  • Kajsa M
    numberone skrev 2007-12-06 19:49:15 följande:
    Kajsa:Du kan vara mycket stolt över din tjeja!
    Jo det är jag allt!
    Vicka81 skrev 2007-12-06 19:56:46 följande:
    Kajsa: Oooh vilka underbara julgranspynt. Antar att tjejen lääängtar efter sin gran nu LCroft: Så fina! Kransen var superfin! Apade efter och la ett äpple i min rosgömma oxå..
    Tackar å dotterns vägnar! Mmm, vi köpte utegran idag och hon tjatade om att vi skulle köpa hennes gran redan idag. Men då barrar den väl innan lucia...
  • Kajsa M
    MariaV skrev 2007-12-06 20:23:32 följande:
    Åhh Kajsa vilket sött pynt! Jag gillar ju rosa också fast då i små mängder. Vart har ni handlat materialet till det där?
    Det är Panduro rakt av! Tilda-serien.
    Septemberpyret skrev 2007-12-06 21:18:31 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-06 19:41:49 följande: God kväll i tråden, vilket härligt julpyssel! Jag har varit och pysslat ikväll på en av stans blomsteraffärer - supermysigt - och nu är soffan färdigmålad också!
    Tack!
    Vad gjorde du för pyssel?
    korall skrev 2007-12-06 21:24:53 följande:
    tittar in en snabb svängkajsa m- oj vilken duktig dotter du har, jättesöta saker ju!!
    Nej nu blir hon snart mallig!

MiaMariah
    Tack!
  • Kajsa M
    Angelinas mamma skrev 2007-12-07 05:09:30 följande:
    Godmorgon! Tänkte visa vad jag pysslade ihop igår...Tänkte göra fler men funderar på om man kanske ska brodera något på dom eller använda annan färg på garnet, t.ex grått, skulle det bli fint?Några tips på fler figurer man kan göra? Tänkte ge bort några till mamma också, de är ju så lätta och roliga att göra!Förresten, är lilla eller stora stjärnan finast?/Johanna
    superfina!
Svar på tråden Vita hem del 6