Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Hej tjejer!
    Vilka fina bilder du visar Bea ! (fast stjärnorna var väl från sylt?)

Min dag har tillbringats hos frissan. Jag skulle få håret fixat för att det blev grymt misslyckat efter den andra permaneten (eftersom den första blev misslyckad), tänkte att det skulle vara snabbt avklarat. Hon klippte mig och gav mig en toning som kompensation, tonar det och när det är klar så är det grå grönt . Bära att tona det en gång till och 3 timmar och 45 minuter snenare var jag klar. Nu är det krulligt, mycket kortare och mörkbrunt. *stort steg att gå från blond till mörkbrun.

Lisa: Tapeten var superfin! Tror inte att man tröttnar så snabbt på den.

lcoft: Får man lov att sätta igång fantasin så?! Tänk hur nyfiken du blir när Juliah retas på det viset! Nu har jag två att gå och vara nyfikna över.

Filten behåller jag själv !

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-24 19:14:26 följande:
    VSM- oj, vad jobbigt!! Behövde du betala? Var kommer filten ifrån..? Den var verkligen ursnygg!
    Nä, jag betalade ingenting. Fick dessutom en inpackning. Kände mig aningens taskig mot frisörskan som slutade klockan 13 och inte var klar med mig förrens 16.15 .

Filten hittade jag på Balders Hage, det var kärlek vid fösta ögonkastet .
  • Det ljuva livet

Tack var ni är söta som bryr er om mitt hår . Som man säger; allting klär en skönhet och inget misspryder en ful. ..

Mimmi: Du vet att jag inte är omöjlig! Vill du så kan jag köpa en och skicka den!

Dåligt med gula bilder idag. Här kommer en på mitt favoritskåp. Att det gömmer tv och fula elektronikprylar gör det ännu finare .

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-24 20:21:26 följande:
    Jag har nog sett att du visat vita bilder idag - PLUS skyllt på mig... Jag kanske ska ta lite gula kort på dagens shopping så att du känner att jag inte är en svikare till 100%...?!
    Bäst för dig att du gör det! Pronto!
    MiaMariah skrev 2007-11-24 20:18:30 följande:
    Superfint! Gillar din hängare massor jag med.
    gemelli skrev 2007-11-24 20:27:32 följande:
    VSM,Åååå vilket fint skåp du visar upp....Himmelbit, Skåpet blev ju kanon!
    Tack !
    Mori skrev 2007-11-24 20:25:18 följande:
    Julig kudde till Moas rum. Jag är verkligen helt sjuk dålig på att sy, det blir snett och vint... men vem bryr sig Det ska ju synas att det är hemgjort... eller?
    Jättefint! Mina kuddar ser också hemmagjorda ut .
  • Det ljuva livet
    Mori skrev 2007-11-24 20:45:57 följande:
    Himmelbit och LinaoMatilda: Snälla ni är, tack!VSM. Skönt att höra, fattar inte hjur folk lyckas sy rakt i annat än rutigt tyg
    Mina rutiga kuddar blev snea de med
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-24 20:59:26 följande:
    Ni med små barn hur gör ni när ni pyntat och fixat på bord eller annars tillgängliga ställen? Våra barn är genast framme och ska lägga sin egen "touch" på pyntet
    Vår minsting (2år och 4 månader) pillar inte så mycket på pynt, som tur är..
Svar på tråden Vita hem del 6