Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2007-11-25 20:42:40 följande:
    VSM:Du är en fena på detta med kransar.... har du nån stomme?
    Tack, men så var både farmor och farfar experter på kransar och livnärde sig på det..I den här är det en frigolitstomme, annars brukar jag ha ståltrådstommar.
  • Det ljuva livet
    woow skrev 2007-11-25 20:30:38 följande:
    hoppas ni kan hjälpa mig...Var kan jag köpa burkar, fina med texter på? tex. burkar med text som " Kakor" " tvättmedel" " Mjöl" " Socker osv...hoppas ni förstår vad jag menar...
    Bruka har sånna, leta reda på en återförsäljare i närheten av dig.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-25 20:51:52 följande:
    Åhh, jag vill också ha fina kransar... *butter och avundsjuk* Nu i veckan ska jag vara föräldraledig igen - har jobbat heltid sedan början av augusti. Det ska bli såååå mysigt att vara hemma hela veckan med lille sonen!! Sen jobbar jag en vecka och sedan är jag ledig en vecka till. Dessutom så kommer jag vara hemma januari till halva mars!! MYYYYSIGT! Så då kanske det blir fina kransar här också!! Vi ska promenera, promenera och bara vara ute och mysa hela veckan, Melker och jag!
    Jag kan byta ett par kransar mor ditt skåp . Mysigt att vara hemma med lillen igen .
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-25 20:58:46 följande:
    Alltså vet ni hur länge jag har letat efter ett sånt här skrivbord?www.blocket.se/vi/14306947.htm nu säljer min dotters bästa kompis detta! Bor på samma gata som vi! Åhhh bara de inte redan sålt det! vill ha!! och måla vitt såklart! Vågar man ringa så här sent?
    Klart att du kan ringa!!! Gör det nu annars kommer du att gräma ihjäl dig!
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-25 21:06:19 följande:
    *erkänner* Sitter också på Blocket.... Men ingen skåp-orgie ikväll va?! Ska snart koppla ner och gå och umgås med sambon som blir bortrövad i de grönas värld fr.o.m. imorgon tills nästa måndag.
    Jag ska inte heller jag länge. Det där skrivbordet och stolen bara ska jag ha!!
Svar på tråden Vita hem del 6