Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2007-12-08 21:41:07 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-08 21:02:33 följande: Långhelg är ju iofs alltid trevligt, menett break mitt i vecka är lyxigt
    Ja, jag har svårt att välja! I-landsproblem! jag vet!
  • Kajsa M

Snacka om att vi har kort minne i vår familj!
    Har varit och hyrt en film som vi skulle se ikväll. Det räcker att se 20 sek så märker vi att de har vi ju nyligen hyrt. och inte ens bra var den! Skrikandes

• Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-08 22:14:21 följande:
    Kajsa Det har hänt oss med!
    Skönt! Att vi inte är ensamma alltså!
    Tänkte nästan åkt tillbaka och säga att vi ju har sett den, men det skulle de väl aldrig gå på.
    Nej det får bli tv:n här ikväll då...
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:15:26 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-08 22:12:06 följande: Attans osis, om den ändå hade varit bra! Själva så har vi varit på julbord idag och barnen och pappan har nyss somnat, jag funderar på att gå och väcka sambon och vara lite social...
    Smakade det lika bra idag?
    Ja man kanske skulle vara lite social...

vi var på MAX idag, barnen hade fått välja mat. När vi hade hämtat maten och skulle sätta oss så fällde jag illlan så hon flög framlänges och slog ansiktet rakt i träsätet. Hon grät som en stucken gris. Näsblod fick hon för första gången i sitt liv. Guulliga människor kom fram med is osv. Men gud så man skäms, det var ju mitt fel. Olycka så klart, men ändå!

Nu är hon alldeles täppt i näsan och kan knappt andas därigenom... Stackaras liten!
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:17:30 följande:
    Fast just nu är jag mest så nöjd över lugnet som lagt sig, jag har en ny (dvs bättre begagnad) dator som jobbar snabbt så jag sitter nog här en liten stund till och bara myser...
    skönt med lite klös i datorn!
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:25:10 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-08 22:19:11 följande: Stackars liten med näsblod, vad eländig man känner sig som förälder då. Fast trösten hos mamma var väl ändå bäst?
    Ja det är mamma som gäller!
    "-Jag älskar dig mamma, näe älskar pappa!" Sjysst unge!
    emmasa skrev 2007-12-08 22:34:36 följande:
    usch här var det mycket kräksjuka idag Vi hade det förra helgen, inte kul alls.Var på julkul i globen idag och han fick se sin älskade Mojje. Vilket underbart ögonblick, 2 år gammal och ögon som tefat. Här hemma har det sjungits hela kvällen vill jag lova Nu laddar vi om för tvåårsfirande i morgon. Har precis stökat ner hela köket med att binda en krans över matbordet. Granbarr överallt .Tack alla för era lyckönskningar till oss med lilla alice, här i tråden och bloggen.Nu väntar John Blund
    fin krans! Sov gott!
    Beatrize74 skrev 2007-12-08 22:38:27 följande:
    Vilken är vinterns "hype"? Det här är lite av min uppfattningJag börjar med att skriva:- tyggrisar i alla former, oavsett om det är Tidlegrisar eller från Maileg och nu har det börjat dyka upp på alla möjliga ställen- siffror på ljus. I zink, papper, emalj eller whatever. 1,2,3,4 - en för varje advent- STORA enkla lyktor i rostfritt eller zink- ZINK big time, oavsett vad det är- rödrutiga tyger- ljushus i olika varianter och utföranden...finns att köpa vilken mataffär som helst snart- "kungakronor"...i brist på Monica Johanssons har det dykt upp på SIA, Cult och Svenska Hem samt nu även på brickkanter och på tavlor...har till mångt och mycket ersatt "stars"- virkade barnleksaker i olika utföranden och leverantörer
    Tror du satte huvudet på spiken!
  • Kajsa M

Ska iväg och köpa aftonbladet nu! Är alldeles övertygad om att reportaget är bra! Hur skulle man kunna misslyckas med Julias hem?

Fru Puffen
    Supersnäll mamma! Älskar den serien från Green Gate!

Fick mail från Nordik i Linköping idag. Är inte detta set väldigt likt halens-setet. Det är bara att det skiljer i antal kryss på stolen.

bilden är från Nordik

Och här är länken till halens:
    http://www.halens.se/ProductPage.aspx?mid=2545&pid=022774

Svar på tråden Vita hem del 6