Camilla R skrev 2007-12-08 22:25:10 följande:
Kajsa M skrev 2007-12-08 22:19:11 följande: Stackars liten med näsblod, vad eländig man känner sig som förälder då. Fast trösten hos mamma var väl ändå bäst?
Ja det är mamma som gäller!
"-Jag älskar dig mamma, näe älskar pappa!" Sjysst unge!
emmasa skrev 2007-12-08 22:34:36 följande:
usch här var det mycket kräksjuka idag Vi hade det förra helgen, inte kul alls.Var på julkul i globen idag och han fick se sin älskade Mojje. Vilket underbart ögonblick, 2 år gammal och ögon som tefat. Här hemma har det sjungits hela kvällen vill jag lova Nu laddar vi om för tvåårsfirande i morgon. Har precis stökat ner hela köket med att binda en krans över matbordet. Granbarr överallt .Tack alla för era lyckönskningar till oss med lilla alice, här i tråden och
bloggen.Nu väntar John Blund
fin krans! Sov gott!
Beatrize74 skrev 2007-12-08 22:38:27 följande:
Vilken är vinterns "hype"? Det här är lite av min uppfattningJag börjar med att skriva:- tyggrisar i alla former, oavsett om det är Tidlegrisar eller från Maileg och nu har det börjat dyka upp på alla möjliga ställen- siffror på ljus. I zink, papper, emalj eller whatever. 1,2,3,4 - en för varje advent- STORA enkla lyktor i rostfritt eller zink- ZINK big time, oavsett vad det är- rödrutiga tyger- ljushus i olika varianter och utföranden...finns att köpa vilken mataffär som helst snart- "kungakronor"...i brist på Monica Johanssons har det dykt upp på SIA, Cult och Svenska Hem samt nu även på brickkanter och på tavlor...har till mångt och mycket ersatt "stars"- virkade barnleksaker i olika utföranden och leverantörer
Tror du satte huvudet på spiken!