Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-12-01 11:27:55 följande:
    Tänkte göra en canvastavla av en bröllopsbild när vi renoverar vardagsrummet.Vilken är bäst?
    Jag tycker den svartvita... jättebra foto!!!
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 11:44:53 följande:
    Vad snällt att ni ville tycka till. Är lite osäker själv men kom just på att Extrafilm just nu har ett erbjudande där man får varannan canvastavla gratis.Kanske skulle göra två och se vilken som blir bäst
    Så bra! Slå till vetja!
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-01 17:20:59 följande:
    Jag är lite "wild and crazy" så här på lördagskvällen...Eftersom vi pratat om frånvarande makar/sambos så tänkte jag att jag skulle hitta ett "normalt" jobb till min sambo. Har nu skrivit ihop en ansökan och ett CV.. Ska jag skicka tycker ni?! (sista ansökan idag och sambon kommer hem på måndag). Försökte ringa honom men han är ute. Asch, en ansökan kan man väl alltid skicka va?! Eller vad säger ni?! Han kan ju alltid dra tillbaka den om han inte skulle vilja..
    Tycker jag absolut... det skulle vara skillnad om du sökte en tjänt i sibirien eller nåt, nu gör du det ju för att du vill ha honom närmre!
  • mimmi006
    Bandykillar skrev 2007-12-01 17:52:12 följande:
    Mimmi jag har visat lite bilder idag. Vi har ju ett likadant X-staket som ni hade gjort. Jag har fått många positiva komentarer om det idag. Man såg staket igenom fönstret på det som jag fotade.
    Nu såg jag! Jättefint, klart !
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-01 18:30:23 följande:
    Godkväll! Här lyser flitens lampa minsann! Vad fint ni pysslar tjejer!Bea, jag håller med om att det är tråkigt med bloggtråden, jag känner mig jätteledsen för att jag inte längre får vara med.... Newht, vad fint det blev! Tänk vad lite färg kan göra!Jo förresten, vad mysigt det låter med Astrid Lindgren, jag funderar på att beställa några filmer till sonen (läs till MIG) det är ju så mysiga och inspirerande miljöer! Vilka fem filmer skulle ni köpa?
    Barnen brukar tycka mest om pippi, det är min erfarenhet.  Lotta är bra för yngra barn också...
    Många är skraja för Emils pappa och tycker att Karlsson är en vidrig person! Fast som vuxen kan man tycka att de filmerna är roligast, jag älskar Emilfilmerna!
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-01 19:01:39 följande:
    Lina, shopping är toppen! Mimmi, vad tror du om mina val? Sonen är ju bara ett år!Newht, jag har lite försäljning...
    Lotta är bra, men de andra kan fungera också! Barn är så olika och har olika smak! Men annars kan nog mamma ha mycket glädje av dem
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-01 20:28:45 följande:
    Vad go du är! Nu var det ju nästan som Sibirien - i Linköping...
    Ja, permafrosten är inte att leka med *asg*! Då kanske du måste åka på fler arbetsläger till Unnerstad med mig? Låter som en strålande idé! 
  • mimmi006

Är inne en snabbis och vad ni skriver!! Roligt!

Om jag fick 20 lapp skulle det inte vara svårt att spendera
    Stort linneskåp,
    6 stolar skulle det räcka till, minst. En ljusstake hoppas att få komma hem till oss idag, jag hoppas innerligt att den inte är såld!!!

Svar på tråden Vita hem del 6