Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Lynn84 skrev 2007-12-03 23:05:11 följande:
    MimmiJag kommer absolut inte in på din sida. Jag vet inte vad du har gjort, man måste ha inloggning och lösen..känner mig som en skurk! *skrattar*Skulle iaf väldigt gärna vilja komma in och kika på ditt fina hem!KRAAAM!
    Det ska fixas! Det är inte så myckat att ha, men skönt att lugnt kunna lägga ut mer privata bilder här. I bloggen är det svårare att begränsa besökandet, så där blir mest inredningsbilder!!!
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-04 06:48:31 följande:
    Godmorgon!Jisses så jag också blir sugen på ljusstaken...Vet någon om ljuslampetten fortfarande finns kvar, såg den för många år sedan som fattig student på Vita hem, då var det liksom inte ens läge att drömma men nu kanske...Jag har beställt en vit gry og sif matta som förhoppningsvis kommer idag. Det är också en sådan sak jag suktat efter länge...det är min julklapp från mamma!Vad ska ni hitta på idag? Jag har massor att göra men energin är låg för tillfället, någon som vill dela med sig lite?
    Vilken underbar julklapp! Jag vill också haaaa! De ser så mjuka och goa ut att gå på...
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-04 06:55:57 följande:
    mimmi, Jag måste börja bearbetning: Barnen måååste få gå på julmarknad i gamla stan (mamma ska spana på ljusstakar i gamla stan) snart.Ja, du vet ju hur mycket jag ångrade att jag inte klickade hem den på förra årets inreda rea, är lite sur fortfarande hihi.
    Ja och jag är fortfarande sur att jag varken hann den eller den vita korgen med bollar !!!
  • mimmi006
    lillafruluva skrev 2007-12-04 18:33:30 följande:
    Precis! Jag köpte en gammal barnstol, tänk alla små barn som suttit och klättrat på den. Den är från mitten av 1800-talet
    å vad gulligt! Jag gillar också saker som har varit med, känns äkta på något sätt... Har du bild i galleriet?
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 18:43:38 följande:
    Ja det är ju flera generationer sedan.Kan sitta i vårt kök och fundera på allt som hänt där. Hur de haft kalla vinter dagar med värme endast från vedspisen.
    Ja, vilket slit att hålla sig varm, få mat och vatten etc. Man får lite perspektiv på vad man tycker är jobbigt och besvärligt när man tänker så...
  • mimmi006
    M HOW skrev 2007-12-04 16:56:37 följande:
    det finns ett hus där jag bor som jag ofta åker förbi och tänker där vill jag bo...vad är till salu nu när jag är arbetslös tror ni?? JUST det huset  lika fint där inne som jag hade fantiserat oxå www.valinsfast.se/common/capitex/misc/popup.a...
    Vilket fint hus!!! Ni kan inte få någon av era föräldrar att gå i god för er... eller det kanske blir jättedyrt!?
  • mimmi006
    lillafruluva skrev 2007-12-04 19:26:08 följande:
    Glömde att jag kan klistra in bilden här!
    Så söt !

MiaMariah- jag får också erkänna att jag har dödat båda sorterna... men jag är superdålig på att vattna Generad... Har lättare att klara olivträden dock!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 19:17:48 följande:
    Inser nu att jag får vara glad vi har en toalett. HUA! Tänk om man bara hade utedass!
    Rätt skönt faktiskt! Skrattande Tänk att gå ut i värsta snöovädret på vintern... hua!
Svar på tråden Vita hem del 6